مدیریت شهری

شستشو و نظافت روزانه ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر قم

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خبر داد:

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، تعداد ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر را 150 مورد اعلام کرد و گفت: روزانه 20 ایستگاه به‌صورت اتوماتیک شسته شده و به تمام مطالبات مردم نسبت به نظافت ایستگاه‌ها که به سامانه 137 گزارش‌شده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، علی نیک با اشاره به ساماندهی خطوط اتوبوس‌رانی در طرح جدید اظهار داشت: برای داشتن حمل‌ونقل عمومی کارآمد، در مرحله اول باید نظم را در سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها رعایت شده و سپس ایستگاه‌های اتوبوس ساماندهی شود.

وی تعداد ایستگاه‌های سطح شهر را ۱۵۰ عدد اعلام کرد و افزود: ساماندهی و رعایت بهداشت در ایستگاه‌ها یکی از عوامل استقبال شهروندان از حمل‌ونقل عمومی بوده و شستشو و نظافت ایستگاه‌ها و تابلوها طی برنامه‌ای منظم هر روز انجام می‌شود.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: روزانه ۲۰ ایستگاه به‌صورت اتوماتیک شسته شده و به تمام مطالبات مردم نسبت به نظافت ایستگاه‌ها که به سامانه ۱۳۷ گزارش‌شده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی تعداد تماس‌های مردمی برای نظافت ایستگاه‌ها را در روز ۷ تا ۸ مورد دانست و بیان کرد: مشارکت مردم در نظافت شهر و گزارش آن‌ها قابل‌تقدیر بوده و سازمان به تمام درخواست‌های مردمی در کمترین زمان رسیدگی می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/otg1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا