مدیریت شهری

زیرگذر امام حسین(ع) در آستانه بهره‌برداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد:

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: زیرگذر امام حسین(ع) پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره آخرین وضعیت پروژه زیرگذر امام حسین(ع) اظهار داشت: پایه قرارداد عمرانی این پروژه ۸۷ میلیارد تومان بوده که برای بهره‌برداری نهایی از آن ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی مهم‌ترین موانع بهره‌برداری از این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تملکات این طرح به پایان رسیده و با تخریب چند ملک باقی‌مانده در مسیر این محور، بهره‌برداری و تکمیل این زیرگذر کامل خواهد شد، همچنین دو پست برق ۲۰ کیلوولتی در طول مسیر نیز باید جابه‌جا شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از این طرح به‌عنوان یکی از پروژه‌های کلان و دشوار مدیریت شهری یادکرد و افزود: پروژه زیرگذر امام حسین(ع) با روند مطلوبی در حال اجراست و تمام تأسیسات برق، گاز و آب در طول محور نیز با هزینه شهرداری قم به‌روزرسانی و تعویض شده است.

حلوایی زاده اضافه کرد: زیرگذر امام حسین(ع) پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/89i6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا