مدیریت شهری

توزیع بیش از ۵۵۰۰ تن آسفالت در منطقه

مدیر منطقه پنج شهرداری قم  مطرح کرد:

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای پنج هزار و 500 تن آسفالت در  چهار ماه نخست سال در این منطقه خبر داد و گفت: بیش از 35 هزار مترمربع معابر به ارزش 70 میلیارد ریال روکش اسفالت شده است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگویی، با تأکید بر اهمیت اجرا و توزیع آسفالت در معابر و فرعی‌های منطقه ۵ شهری قم اظهار داشت: منطقه ۵ منطقه‌ای درحال‌توسعه بوده و بسیاری از معابر و خیابان‌های آن در حال ساخت است که نیاز به آسفالت دارد.

وی آسفالت مورداستفاده در چهار ماه نخست سال را در این منطقه را بیش از ۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: سهمیه قیر و آسفالت منطقه ۵ در چهارماهه نخست امسال ۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده که مورداستفاده قرارگرفته است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار مترمربع معبر و کوچه فرعی آسفالت شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بسیاری از کوچه‌های فرعی این منطقه را نیز آسفالت کنیم.

وی سپس ارزش اعتباری آسفالت استفاده‌شده در چهار ماه نخست سال را عددی بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: خیابان حیدریان، فرعی‌های خیابان خلیج‌فارس، آل یاسین، شهید کلهری و شهید دل آذر بخشی از معابری بوده که روکش آسفالت آن انجام‌شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xjne

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا