مدیریت شهریویژه

تقدیر شهردار قم از عوامل سرود “سلام فرمانده”

سرود “سلام فرمانده” به حرکت عظیم فرهنگی تبدیل‌شده است؛

شهردار کلان‌شهر قم از عوامل تولید سرود سلام فرمانده تقدیر کرد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر روزسه شنبه در دیدار با عوامل تولید سرود سلام فرمانده، از ابوذر روحی خواننده و سعید نعیمی تهیه‌کننده این سرود حماسی تقدیر کرد.
سرود “سلام فرمانده” به حرکت عظیم فرهنگی تبدیل‌شده است
شهردار قم در این دیداربا بیان اینکه در سرود سلام فرمانده قطعاً روح و نیت الهی سبب دیده شدن این اثر فاخر فرهنگی شده است، گفت: در کارها اگر نیت خدایی باشد کارها جهت‌دار و رشد پیدا می‌کند.
دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد اظهار داشت: نیت الهی در کارها سبب تأثیرگذاری و جهت‌دار شدن کارها می‌شود.
وی با بیان اینکه در سرود سلام فرمانده قطعاً روح و نیت الهی سبب دیده شدن این اثر فاخر فرهنگی شده است، ابراز کرد: در کارها اگر نیت خدایی باشد کارها جهت‌دار و رشد پیدا می‌کند.
شهردار قم با اشاره به این سرود سلام فرمانده این روزها در جای‌جای کشور و حتی دنیا موردتوجه کشورهای مسلمان قرارگرفته است، تصریح کرد: از خط مقاومت تا گوشه گوشه خاورمیانه و حتی آفریقا این سرود تسری پیدا کرده و توانسته تأثیرگذار باشد.
وی با تأکید بر اینکه انوار الهی و اهل‌بیتی در عرصه‌های مختلف و در جهات مختلفی به منصه ظهور عمومی می‌رسد، یادآور شد: باید جلوه‌های روحانی و نیت‌های خالص را در کارها سرلوحه قرارداد که در این زمینه باید شکرگزار خداوند برای این توفیق الهی باشید.
دکتر سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: مسائل مختلف فرهنگی ازجمله سرودها زمانی که رنگ و بوی اهل‌بیت(ع) به خود می‌گیرند، جلوه‌گر و تأثیرگذار می‌شوند که سرود سلام فرمانده با توجه به عنایات ویژه صاحب‌الزمان(عج) این روزها به حرکت عظیم فرهنگی و اهل‌بیتی(ع) تبدیل‌شده است.

تقدیر از همراهی شهرداری قم در اجرای سرود “سلام فرمانده”
خواننده سرود سلام فرمانده نیز دراین دیدار گفت: ورود مجموعه شهرداری قم در همخوانی بی‌شمار مردمی در بوستان علوی و میدان آستانه سبب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر فرهنگی شد.
ابوذر روحی اشاره به سختی‌های تولید، انتشار و پیگیری‌های سرود سلام فرمانده اظهار داشت: توفیق تولید این اثر در مسجد مقدس جمکران و عهد بستن با امام زمان(عج) در این مکان مقدس، سبب شد تا کار فرهنگی و نتیجه همخوانی بچه‌ها دیده شود.
وی با بیان اینکه هر کار عظیمی در شهرها بدون همراهی شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: ورود سازمان فرهنگی و مجموعه شهرداری قم در همخوانی بی‌شمار مردمی در بوستان علوی و میدان آستانه سبب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر فرهنگی شد.
خواننده سرود سلام فرمانده تصریح کرد: پویشی که در این زمینه از قم و با حمایت شهرداری صورت گرفت، در فروردین به‌عنوان سرود، اردیبهشت رزمایش و خرداد به‌عنوان جنگ فرهنگی شناخته‌شده است.
وی ظرفیت استفاده این سرود همزمان با کنگره ملی شهدا در قم را موردتوجه قرارداد و افزود: ۳۱۳ بچه در این سرود در قم همکاری داشته‌اند که حضور و معنویت این بچه‌ها و سلام‌های متعدد این فرزندان معصوم در سراسر کشور سبب دیده شدن و افزایش بازتاب این سرود شد.
روحی با تأکید بر اینکه کشورهای مسلمان برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: فرزند سالاری در خانواده باید این روزها نقطه عطف کارهای فرهنگی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: نخستین جایی که کمک کرد این اثر دیده شود شهر قم بود و حمایت‌های شهرداری سبب تسری آن به سایر شهرها شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/spr1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا