مدیریت شهری

ترمیم و بازسازی سالن‌های ترحیم آرامستان بهشت معصومه(س)

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ترمیم و بازسازی سالن‌های شماره یک و دو عمومی و محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و پذیرش در سازمان آرامستان‌ها خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ،سید سیف‌الدین موسوی نیارکی ، خدماتی را که سازمان آرامستان‌ها می‌توانند به شهروندان ارائه دهد را مورد بررسی قرارداد و اظهار داشت: یکی از خدماتی که سازمان آرامستان‌های شهرداری می‌تواند به شهروندان ارائه دهد، ساخت سالن‌های مراسمات است.
وی عدم مراجعه شهروندان به داخل شهر برای برگزاری مراسم را موردتوجه قرارداد و افزود: ساخت سالن‌های ویژه برگزاری مراسمات، یکی از مطالبات شهروندان بوده و می‌تواند در شرایط سخت و بحرانی کمک زیادی به خانواده متوفی کند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از بازسازی و ترمیم سالن یک و دو عمومی آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد و بیان کرد: سالن‌های یک و دو واقع در آرامستان بهشت معصومه (س)در سمت مقابر خانوادگی نیاز به مرمت و بازسازی داشت که طی قراردادی ۴ ماهه در دستور کار قرارگرفته است.
وی اعتبار مرمت و نوسازی این دو سالن را عددی بالغ‌بر سه میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال اعلام و ابراز کرد: همچنین محوطه‌سازی پیرامون سالن تطهیر و پذیرش نیز طی قراردادی جداگانه در دستور کار قرارگرفته است که به‌زودی اجرایی می‌شود.
موسوی نیارکی اعتبار محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و پذیرش را نیز عنوان و خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و ساختمان پذیرش در حدود ۱۹ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال برآورد شده و به مدت ۹ ماه اجرا می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x16k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا