مدیریت شهریویژه

ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار مجمع کلان‌شهرهای ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم  خبرداد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار برای کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و به‌روزرسانی مستمر آن خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،، مهدی کلانترزاده در حاشیه برگزاری سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که ۲۰ و ۲۱ مهرماه به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد، گفت: شهرداری قم در این کمیته مسئولیت کارگروه راهبردی و توسعه با عضویت شهرهای تهران، رشت، مشهد، اردبیل، یزد، تبریز، شیراز و ارومیه را بر عهده دارد و در همین راستا به پیشنهاد شهرداری قم ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار مجمع کلان‌شهرهای ایران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مذاکرات و هم‌اندیشی‌های صورت گرفته در این نشست و مصوبات آن ادامه داد: در این نشست و به پیشنهاد شهرداری قم مقرر شد تا ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار برای کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با حضور اعضای کمیته در نشست سایر کمیسیون‌ها در دستور کار قرارگرفته و با ایجاد تعاملات لازم با دبیران این کمیسیون‌ها زمینه را برای به‌روزرسانی و تصمیم‌سازی در خصوص نظام مسائل اولویت‌دار کلان‌شهرها دنبال شود.

مدیرکل ارتباطات وامور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد: دفاع از حقوق مدیریت شهری در انجام مأموریت‌ها و توسعه اطلاع‌رسانی با شیوه‌های نوین و کارآمد از اهداف اصلی این طرح در کارگروه راهبردی و توسعه کمیته ارتباطات و بین‌الملل شهرداران کلان‌شهرهای ایران است.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد تا مدیران روابط عمومی کلان‌شهرها پیشنهادات خود در خصوص ساختار اداری و سازمانی روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور را تا ۱۵ آبان ماه به این کمیته تخصصی ارائه داده و پیگیری‌های جدی در این خصوص انجام بگیرد.

وی از لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت در اختیار قرار دادن ظرفیت‌ها و ابزار اطلاع‌رسانی در سطح ملی از جمله رسانه ملی برای بیان بخشی از خدمات شهرداری‌ها را از دیگر تصمیمات این نشست یادکرد و گفت: همچنین تعامل بیشتری با خبرگزاری‌ها در این خصوص انجام خواهد گرفت و هماهنگی‌هایی نیز جهت تسهیل در استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در کشور انجام خواهد گرفت.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از طرح موضوع لزوم پیگیری برای ایجاد دسترسی و امکان استفاده از برخی ابزار اطلاع‌رسانی در راستای انجام مأموریت‌های محوله به روابط عمومی شهرداری‌ها به عنوان یکی دیگر از پیشنهادات شهرداری قم در این نشست یاد کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/aqax

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا