مدیریت شهری

برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه به مناسبت دهه کرامت

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری 20 ویژه‌برنامه به مناسبت دهه کرامت به همت شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سازمان فرهنگی شهرداری برای گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: در روز نخست از دهه کرامت اجرای سرود خیابانی، اجرای نمایش خیابانی و تعزیه‌خوانی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سطح معابر، میادین و راه‌آهن شهر قم به اجرا در خواهد آمد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: کارگاه هنری هفته شیراز در قم شامل خوشنویسی، سه‌گانه شعر و عکاسی نیز همزمان با دهه کرامت طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ خردادماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از پوستر کارگاه نمایش‌نویسی بانوی کرامت در ۱۷ خردادماه جاری، اضافه کرد: جشن روز دختر، محفل ادبی دختران آفتاب، همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی نیز طی ۱۵ تا ۲۰ خردادماه به همت شهرداری قم به اجرا در خواهد آمد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: ۱۹ و ۲۰ خردادماه نیز جشنواره تفریحی‌ورزشی کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است؛ همچنین همایش تفریحی ویژه خانواده‌های آسیب‌پذیر منطقه نیروگاه نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری استیج شادی نیز از ۱۰ تا ۲۰ خردادماه در فرهنگسراهای خانواده، کوکب، اطلس، فدک و شفق برگزار خواهد شد، گفت: به مناسبت دهه کرامت و از ۱۶ تا ۲۰خردادماه جاری، تور گردشگری حرم گردی و بازدید از موزه آستانه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم یادآور شد: برنامه‌های هفته شیراز در قم شامل برپایی نمایشگاه، همایش و کارگاه نیز به مناسبت دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۰ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، نمایشگاه بهشت کرامت نیز در بوستان شهید زین‌الدین با محوریت معرفی صنایع‌دستی و برنامه‌های فرهنگی به مناسبت این ایام از ۱۳ تا ۲۰ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ آماده حضور عموم شهروندان و زائران خواهد بود.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه سالروز ارتحال امام راحل و قیام تاریخی ۱۵ خرداد نیز  طی روزهای ۱۳،۱۴ و ۱۵ خردادماه در بیت تاریخی امام در میدان روح‌الله برگزار می‌شود

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nvra

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا