مدیریت شهری

آمادگی قم برای ارتباط با تمام شهرهای مسلمان جهان

رئیس شورای اسلامی شهر قم  مطرح کرد:

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم به‌عنوان یک جهان شهر آماده همکاری و ارتباط با تمام شهرها و کشورهای مسلمان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم  به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر قم ،حسین اسلامی  روز سه شنبه دردیدار اومرو دوگاری مومونی شهردار نیامی پایتخت کشور آفریقایی نیجر با ابراز خوشحالی از ارتباط بین دو کشور و شهرها اظهار داشت: شهر قم از تمام دنیا مسلمانانی را پذیرا بوده و آن‌ها در حال تحصیل در این شهر هستند و جامعه‌المصطفی (ص) مرکز گردهمایی آن‌ها و جهان شهر مسلمانان بوده و قم علاقه‌مند ارتباط با همه شهرها و کشورهای مسلمان است.

وی آمادگی شهر قم را برای ارتباط با سایر شهرها اعلام کرد و افزود: شهر قم قابلیت همکاری و تبادل تجربه با کشور نیجر را داشته و پذیرای تجربه‌های شما هستیم.

وی بر امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو شهر تاکید و گفت: هر دو کشور مسلمان بوده و می‌توانند انتقال تجربه خوبی داشته و با توجه به مرکزیت شهر قم در جهان، فرصتی برای تمام کشورها برای ارتباط و انتقال تجربه خواهد بود و از امضا تفاهم‌نامه استقبال می‌شود تا این ارتباط ادامه‌دار باشد.

اسلامی بیان کرد: برای برقراری ارتباط مستمر و انعقاد قراردادهای فرهنگی، اجتماعی و تجاری باید علاقه‌مندی دو کشور مشخص شود.

شهردار شهر نیامی  نیز دراین دیدارهدف ملاقات با مدیران شهری قم را تبیین کرد و گفت: این ارتباط می‌تواند بسیار گسترده بوده و از تجربه‌های دو کشور و شهرها استفاده کرده و مشاوران خوبی برای هم باشیم و دین مشترک به ما کمک می‌کند تا به همکاری و برادری جامعی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: کشور نیجر می‌تواند در تمام جوانب همکاری کرده و هیچ محدودیتی برای ارتباط بین شهرهای دو کشور وجود ندارد و می‌توانیم دفتر همکاری‌های مشترک را در همین جلسه بازکرده و کار را آغاز کنیم و برای آغاز آشنایی، نحوه مدیریت شهرها می‌تواند به این همکاری‌ها کمک کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/v8y6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا