مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری قم گفت: با تقویت خدمات در بازارچههای همشهری و تغییر سیاستهای فروشگاههای ریحان، درصدد هستیم تا دسترسی شهروندان به کالای ارزان قیمت ارتقا پیدا کند.
به گزارش ندای قم ،محسن صادقیامینی ظهار کرد: چهار راهبرد کلیدی از جمله برندسازی، هوشمندسازی، تنظیم بازار، ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی براساس مصوبات شورای سازمان سال گذشته به تصویب رسیده است و فعالیتهای سازمان با تمرکز بر این عناوین دنبال میشود.
وی افزود: این راهبردها زیربنای فعالیتهای سازمان در حوزههای مختلف از جمله ساماندهی مشاغل و فراوردههای کشاورزی است و این اقدامات در قالب بودجهای بالغ بر 330 میلیارد تومان اجرایی میشود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری قم با اشاره به راهاندازی بازارچههای همشهری به عنوان یکی از گامهای مهم در حوزه برندسازی خاطرنشان کرد: این بازارچهها به عنوان نخستین بازارچههای فعال در سطح شهر قم شناخته میشود.
لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/u0m9