ورزشویژه

ری استور فاتح جام رمضان شد

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهید حیدریان؛

ندای قم / گزارش /جعفر عابدی ؛همانطوریکه در گزارش قبلی پیش بینی کرده بودیم که ری استور مدعی قهرمانی است این امر درجمعه شب اول اردیبهشت ماه در شب عید مبارک فطر محقق شد و ری استور بدون شکست با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در معتبرترین جام قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام رمضان این تیم ری استور بود که با غلبه برحریفان صاحب جام قهرمانی شد.فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهید حیدریان با حضور ۲هزار تماشاگر مشتاق در سالن شهید حیدریان قم بین تیم‌های ری استور و عینک ولایت برگزار شد که در پایان این تیم ری استور بود که در ضربات پنالتی تیم قدرتمند ویک دست عینک ولایت را شکست داد و با اقتدار صاحب گردن آویز طلا شد و بر سکوی نخست ایستاد.
دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در نیمه نهایی به سختی حریفان قدرتمند خودرا از گردونه مسابقات خارج کرده بودند.تیم عینک‌ولایت در نیمه نهایی دست به کار بزرگی زد و تیم دلسوختگان را باتمام ستاره هایش همچون علیرضا وفایی ،مسلم اولاد قباد،مسعود عباسی….و دیگر چهره های لیگ برتری را به زانو درآورد وراهی فینال شد وتیم ری استور هم در این مرحله سرخ پوشان سوهان خودکار را که در نیمکت خود مربی با تجربه ای همچون هادی رنجبر را می دید در یک بازی جذاب وپرتنش والبته نفس گیر شکست داد و به فینال صعود کرد.
بازی فینال که باحضور سانی خانی مدیر کل ورزش وجوانان و دکتر باقری رئیس هیات فوتبال که بصورت مستقیم از کانال معتبر نبض ورزش با گزارش جذاب رضا جعفری از چهره های شناخته شده دنیای گزارشگری پخش می‌شد دوتیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.
در یک سوی میدان تیم عینک‌ولایت سرمست از پیروزی مقابل دلسوختگان در غیاب تک ستاره خود فرهاد فلامرزی به حرکات بهمن جعفری که از مس سرنگون تبریز برای این تیم بازی می کرد امیدوار بود ودر سوی دیگر میدان نیز ری استور نگران از غیبت ستاره های خود همچون تقی زاده مهدی بهمنی حمید رضا نجفی وسجاد نوروزی با تکیه بر بازیکنانی همچون سینا صولتی ،حسین امینی ،محسن سابقی و البته محمد هاتفی تکنیکی..به دنبال کسب پیروزی در این میدان بزرگ و نفس گیر بود.
در نیمه اول تلاش هر دوتیم برای فتح دروازه ها بی ثمر بود ولی در نیمه دوم تماشاگران حاضر در سالن به مراتب بازی بهتری از هردو تیم شاهد بودند وخلق موقعیت گل از سوی هردو تیم هیجان را به سکوهای مملواز تماشاگر می‌کشید بخصوص بعداز گل عینک ولایت که توسط قاسم محمدی به ثمر رسید
تیم ری استور حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید شوتهای سنگین سینا صولتی و حرکات ویران کننده محمد هاتفی عرصه رابر عینک ولایت تنگ کرد وبالاخره درست ۵ دقیقه به اتمام بازی حسین امینی با یک شوت فنی بازی را به تساوی کشاندو سالن را به اوج هیجان رساند و در ادامه این ضربات پنالتی بود که تعیین کننده قهرمان این دوره از مسابقات بود .که در ضربات پنالتی شاگردان مرتضی تکیه ای بهتر عمل کردند بخصوص آخرین پنالتی را علی کشوری با اعتماد به نفس کامل ودر کمال آرامش به تور دروازه حریف دوخت وبا این ضربه طلایی تیم ری استور شگفتی ساز جام لقب گرفت وفاتح معتبرترین جام رمضان درقم شد.
حمید رضا نجفی مدیر تیم ری استور که زمانی در پرسپولیس توپ می زد ودراین رقابت‌ها به دلیل مصدومیت از روی نیمکت تیمش را همراهی می کرد در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار ماگفت:تیم ری استور با کمک بازیکنان بومی فوتسال قم از یک دورهمی هفتگی تو این مسابقات شرکت کرد و من هم افتخار حمایت و جذب اسپانسر رو داشتم . جام رمضان یک ویترین کامل و جذاب از نمایش بازیکنان فوتسال در سطوح مختلف فنی از بازیکن لژیونر گرفته تا ملی پوش و بازیکنان لیگ برتری که با انگیزه های مختلف دراین رقابت ها شرکت کردند که این خود نشانگر سطح بالای فنی مسابقات بود . تیم ما سعید تقی زاده با تجربه رو در اختیار داشت که با توجه به هماهنگی انجام شده بین مدیران تیم فوتسال ارم کیش و ری استور این بازیکن دو بازی به صورت پروازی برای ما بازی کرد و کمک زیادی برای صعودما به فینال کرد .
وی افزود : مهدی بهمنی دیگر بازیکن لیگی ما هم به دلیل عقب افتادن بازی فینال امکان شرکت دراین مسابقه رو نداشت . سجاد نوروزی دیگر بازیکن توانمند ما در بازی نیمه نهایی مصدوم شد و مهدی نمازی هم به دلیل دوکارته شدن فینال رو از دست داد و ما مجبور شدیم از آقای حسین امینی عقبگیر تیم با وجود مصدومیت ۴۰ دقیقه کامل بازی بگیریم که زننده گل تساوی تیم بود روی نیمکت هم خودم بازی دوم مصدوم شدم و شرایط آمادگی بازی رو نداشتم و در واقع این روحیه شکست ناپذیری بچه ها باعث شد با غیرت بازی کنیم و به لطف خدا قهرمان شدیم . تیم مقابل قهرمان دوره قبلی مسابقات در۱۶ مسابقه گذشته ، فقط دوبار شکست خورده که هر دوبار هم مقابل بچه های یکدست و با روحیه ری استور بود
مدیر تیم ری استور تصریح کرد:محسن سابقی با گل های حساسش و سینا صولتی با هوش و توانمندی خودش ، رضا میرزایی با تجربه بالا و میثم مولایی با گرفتن سه پنالتی در فینال ،مهدی نمازی با زدن گل های حساس و زیبا ، محمد کوهستانی با مهار به موقع ضربه در فینال و انتقال تجربه به دروازه تیم و علی کشوری بازدن پنالتی قهرمانی ، زیر نظر مرتضی تکیه ای مربی با دانش و علی صفایی سرپرست با دیسیپلین همه و همه از عوامل موفقیت ری استور بودند.
اسامی بازیکنان تیم ری استور:رضا میرزایی ،حسین امینی ،محسن سابقی ،مهدی بهمنی ،سینا صولتی ،مهدی نمازی ،علی کشوری ،محمد کوهستانی ،میثم مولایی ،حمیدرضا نجفی سعید تقی زاده ،سجاد نوروزی ،محمد هاتفی ،سرمربی: مرتضی تکیه ای ،سرپرست: علی صفایی ،مدیر عامل: حمید رضا نجفی

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/yu9p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا