ورزش

رؤسای هیات‌های کم کار ورزشی تغییر می کنند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: عملکرد تمامی هیأت‌های ورزشی رصد می‌شود و اگر به این نتیجه برسیم که ادامه کار با رؤسای آن هیات‌ها مقدور نیست اقدام به جابجایی آنها خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم  به نقل از مهر، ابراهیم ثانی خانی ظهر روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم اظهار داشت: در صورت فراخوانده شدن هیأت‌ها اگر به این نتیجه برسیم که ادامه کار با رؤسای آن هیأت‌ها مقدور نیست اقدام به جابجایی آنها خواهیم کرد چرا که عدم این کار حق ورزشکاران و جوانان را ضایع می‌کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانش شنا را ورزش مهمی ذکر کرد که پرداختن به آن مورد تاکید اسلام اسلام است اما با وجود استقبال بالا از آن متأسفانه توجه به این ورزش مغفول واقع شده است.

ثانی خانی افزود: در رشته شنا جوانان مستعدی در استان قم داریم که نیازمند همت بلند برای اجرای برنامه‌های کیفی برای آنان هستیم.

وی توجه به محرومان را از اهداف بلند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ورزش باید رایگان به سمت مناطق محروم برود و هیأت شنا نیزباید به این سمت برود و حامیان مالی نیز باید در این زمینه جذب شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم شنا را ورزش پر مخاطبی ذکر و تصریح کرد: اهالی شنا انتظار تحول به خصوص در مناطق محروم استان را دارند.

وی تاکید کرد: بسیاری از قشر محروم جامعه توانایی بهره گیری از استخر را ندارند این در حالی است که انقلاب ما از طبقه محروم آغاز شده و باید در رشته ورزشی شنا همه اقشار بهره مند شود.

امیر ملک محمدی در پایان مجمع انتخاباتی هیأت شنای استان قم به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/p59s

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا