ورزش

بازگشت غریبانه نسل طلایی فوتسال قم از لیگ برتر نونهالان کشور

بدون حضور مسئولان ورزشی قم صورت گرفت؛

بازیکنان ماهان و آریا صنعت معصومی روزسه شنبه22 شهریور  در اوج مظلومیت و بدون هیچ استقبالی از سوی مسئولین وارد قم شدند.

به گزارش ندای قم  ،عصرروزدوشنبه 21شهریورماه درحالی مسابقات نونهالان کشوردر شهر تربت حیدریه به پایان رسید که دو تیم قمی حاضر در این رقابت ها روی سکو رفتند و با مدال به استان بازگشتند. درست است که تیم ماهان در آخرین ثانیه و در یک لحظه غفلت بازی را باخت ولی همگان به چشم قدرت بی پایان نسل های طلایی شهر قم را دیدند.

لحظاتی که تیم قهرمان در پایان بازی مقهور بازی تاکتیکی و هوشمندانه تیم قم شده بود هیچ کس گمان نمی کرد که جای تیم اول و دوم این گونه تغییر کند با یک لحظه اشتباه محاسباتی چنین شد. اما در این میان آریا صنعت معصومی نیز با قدرت به مقام سوم این رقابت ها رسید تا قدرت فوتسال قم دوباره به سراسر کشور دیکته شود.

حضور دو تیم در جمع برترین های ایران نشان دهنده نسل طلایی است که این استان با مشقت فراوان گروهی عاشق و دلسوخته فوتسال که از هزینه زندگی شخصی خود برای این نونهالان می گذارند شکل داده است.

مسئولان نماینده قم بر آن بودند که میزبانی در قم برگزار شود و در این زمینه نیز نیازمند حمایت مسئولان بودند که قطعا اگر قرار بود مسئولان این امر را به نتیجه برسانند با کمترین هزینه ممکن صورت می گرفت ولی این میزبانی از قم به تربت حیدریه رفت تا تیم ها متحمل هزینه های فراوان شوند. این امر با وجود اصرار فراوان رسانه ها و اهالی فوتسال محقق نشد و این دو تیم با مشقت فراوان خود را به تربت حیدریه رساندند.

اما گویا مسئولان قم برای استقبال از این نسل طلایی هم وقت ندارند زیرا  روز سه شنبه 22 شهریور این تیم ها در اوج غربت پس از کسب یک افتخار بزرگ ملی در مهمترین ورزش استان به قم آمدند و مسئولان ورزشی استان نیز کاملا از این حضور بی اطلاع بودند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/e0zx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا