ورزش

استعدادهای برتر کشتی فرنگی قم،سوم ایران شدند

رییس هیئت کشتی قم خبرداد:

تیم کشتی فرنگی استان قم با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی سوم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور ایستاد.

به گزارش ندای قم،محمد هادی علیایی، رییس هیئت کشتی قم، در گفت‌وگویی با اشاره به کسب مقام سومی کشتی فرنگی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور، عنوان کرد: تیم کشتی فرنگی استان قم با کسب ۵ مدال رنگارنگ و با ۱۱۳ امتیاز بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

وی اضافه کرد: ابوالفضل شیری بالاتر از سایر رقبای خود در وزن ۵۲ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شد و حسین قادری به نشان نقره وزن ۴۴ کیلوگرم رسید.

وی ادامه داد: در رقابت های وزن ۸۵ کیلوگرم محمدامین ابوالحسنی نایب قهرمان شد و مدال نقره را از آن خود کرد و علی بیگدلی موفق به تصاحب نشان برنز وزن ۶۸ کیلوگرم شد.

وی بیان کرد: در مسابقات وزن ۷۵ کیلوگرم علی اصغر جباری در حالی که از راه یابی به دیدار پایانی بازمانده بود به نشان برنز این وزن رسید.

علیایی اظهار کرد: سرپرست تیم کشتی قم در این مسابقات مهدی مرادحاصلی بود و مهدی باقری به عنوان سرمربی و محمدعلی حیدری و امیر عباس مرادی به عنوان مربی کار هدایت تیم قم را برعهده داشتند.

وی یادآور شد: کشتی گیران آزاد کار قمی نیز با ۱۲ کشتی گیر به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شده بودند توانستند دو عنوان پنجمی به دست بیاورند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/l3md

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا