ورزش

آناصنعت پاسارگاد فرشته نجات فوتسال قم شد

سعید قاسمی سرمربی وجعفرعابدی مدیررسانه ای شدند؛

ندای  قم /رضا ملکی

تیم فردوس نماینده فوتسال قم دررقابتهای لیگ برترکشورکه در 4 ماه گذشت با مشکلات عدیده ای مواجه بود با انتقال امتیاز این تیم به مجموعه بزرگ انا صنعت پاسارگارد پایانی خوش داشت.

4 ماه تلاش بی وقفه مسئولان وکادرمدیریتی این تیم برای پیدا کرن یک اسپانسر قابل اطمینان چالشهای بسیاری را برای فردوس به همراه داشت.شروع فصل بایک تیم نیم بند شجاعتی خاص را طلب میکرد که وحید غیاثی باردیگر سپرنجات شد وباقبول مسئولیت این تیم که 5 روز به مسابقات بسته شده بود اعتبار فنی خود را مورد ارزیابی قرارداد ،اتفاقات بسیاری برای این تیم رقم خورد وتنها بازیکنان مظلوم این تیم بودند که با کمترین دریافتی  نظاره گر تلاش مسئولان بودند چاره ای اندیشیده شود.

دراینجا بود که فرشته نجاتی پیدا شد وبرادران شرافتی به داد این تیم رسیدند تا درادامه راه مجموعه بزرگ آنا صنعت پاسارگاد بتواند فوتسال قم را از گرداب خطرناک خارج سازند.

دیدگاه مثبت مهندس سید مجید شرافتی رئیس هیئت مدیره ومهندس سید محمد شرافتی مدیرعامل این مجموعه بزرگ صنعتی درخصوص ورزش را بایستی به فال نیک گرفت واز آنان حمایت کرد احترام ویژه برای آنها قائل شد وازاینکه آمده اند تا باعث شور ونشاط وشادابی مجدد فوتسال درقم باشند مورد تقدیر قرار گیرند.

باتوجه به اینکه برادران شرافتی اصالتی کاشانی دارند حمایت از نام مقدس قم و ورزش این شهرمی تواند باعث فخر ومباهات باشد که از جانب این عزیزان برای ورزش قم جاری شد.

تغییرات کادرفنی تنها با آمدن سعید قاسمی چهره خوشنام فوتسال قم که سالها برای فوتسال این شهر زحمت کشیده بعنوان سرمربی انجام پذیرفت وکادر قبلی درکنار وی فصل پیش روی فوتسال را رقم خواهند زد.

اضافه شدن جعفر عابدی چهره خوشنام فوتبال ورسانه ای قم بعنوان مدیر رسانه ای از جمله نکات مثبت این تیم میباشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7o97

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا