ویژه

اجرای طرح آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در مساجد  

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  خبرداد:

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم آغاز اجرای طرح آموزشی در مساجد استان را موردتوجه قرار داد و گفت: مساجد یکی از محیط‌هایی بوده که می‌تواند در حوزه ارائه آموزش شهروندی مؤثر باشد و حضور اقشار مختلف مردم زمینه انتقال پیام را فراهم می‌سازد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ، سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های شهروندی از شاخه‌های مهم تربیت اجتماعی است، تصریح کرد: مهارت‌های شهروندی، آن دسته از مهارت‌هایی بوده که هر شهروند باید برای داشتن زندگی بهتر در بافت شهری آموخته و در زندگی اجتماعی خود بهره‌مند شود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش این مهارت‌ها نه‌تنها کیفیت زندگی شهروندان را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: بی‌تردید این آموزش‌ها برای جوامع امروزی ضروری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه فرهنگ شهروندی در برگیرنده تمام جنبه‌های زندگی اجتماعی است، ابراز کرد: آموزش شهروندی و توسعه فرهنگ شهروندی به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید موردتوجه باشد و تمام دستگاه‌ها در این زمینه مسئولیت دارند.

میرابراهیمی آغاز اجرای طرح آموزشی در مساجد استان را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مساجد یکی از محیط‌هایی بوده که می‌تواند در حوزه ارائه آموزش شهروندی مؤثر باشد و حضور اقشار مختلف مردم زمینه انتقال پیام را فراهم می‌سازد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kdxi

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا