اجتماعی

دستگیری 5 حفار غیرمجاز و کشف کتاب و ابزارآلات رمالي

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم  خبرداد:

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لنگرود، 5 حفارغیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری قم به نقل از پلیس قم سردار بهادراسماعیلی ظهارداشت: در پي کسب خبری مبني بر انجام حفاري غيرمجاز توسط 5 نفرجهت پيدا کردن گنج در یکی از روستاهاي حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی لنگرود، بلافاصله مأموران این پاسگاه جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه ضمن بررسي بعمل آمده و مشاهده حفاري صورت گرفته و حضور بيل مکانيکي، 5 تن از افراد حاضر دستگیر، به یگان منتقل و خودرو تیبا متعلق به آن ها توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسي از خودروي توقيفي، 2 قبضه سلاح سرد، 5 کتاب و تعدادي ابزارآلات رمالي کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار اسماعیلی ضمن قدردانی از شهروندان، ميراث فرهنگي و تاريخي را شناسنامه و هويت كشور دانست و خاطرنشان كرد: پلیس همواره با عزمی راسخ با هرنوع تخلف برخورد کرده و فرصت سوء‌استفاده‌ به سودجويان را نخواهد داد.

احتکار 12 هزار و 214 دستگاه ماشین لباسشویی

جانشین فرمانده انتظامی استان  در بخش دیگری از سخنان خود  از کشف احتکار 12 هزار و 214 دستگاه ماشین لباسشویی در قم خبر داد

سردار اسماعیلی  بیان داشت :در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ماشین لباسشویی در یک کارگاه سوله سازی به آدرس شهرک شکوهیه قم، بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی میدانی صورت گرفته از کارگاه فوق، موضوع احتکار محرز و 12 هزار و 214 دستگاه ماشین لباسشویی با مارک های مختلف کشف در ادامه نیز مدیرعامل شرکت جهت پاسخگویی و تحقیقات تکمیلی در پلیس امنیت اقتصادی استان حاضر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ارزش کالاهای کشف شده را به زعم کارشناسان بیش از 600 میلیارد ریال دانست و گفت: با همکاری کارشناسان اداره کل صمت استان انبار موصوف تا تعیین تکلیف نهایی پلمب و کالاها نیز امانت سپاری شد.

 

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/28v5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا