اجتماعی

دستگیری خواهر و برادر کلاهبردار

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان قم گفت: خواهر و برادری که تحت عناوین کمک خیرخواهانه مبلغ ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در قم دستگیر شدند.
به گزارش ندای قم ،سردار سید محمود میرفیضی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: خواهر و برادری که تحت عنوان‌های کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان و مستمندان کلاهبرداری می‌کردند به دام پلیس افتادند.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: تعدادی از مالباختگان شکایتی از خواهر و برادری کردند که با عنوان‌های گوناگون و نیز جلب اعتماد شاکیان به کلاهبرداری اقدام کرده بودند که به همین دلیل موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در تحقیقات خود دریافتند که این دو کلاهبردار با عنوان‌هایی چون آزادسازی زندانیان غیر عمد، گلریزان و کمک خیرخواهانه یا طرح‌های احسان و نیکوکاری افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ادعای آزاد سازی حساب‌های مسدود شده توسط مقام قضائی و سرمایه گذاری در واردات و صادرات کالا، کلاهبرداری کرده‌اند.
وی عنوان کرد: این متهمان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و مشخص شد ۹ فقره سابقه سرقت دارند.
میرفیضی گفت: برای این دو متهم پرونده قضائی تشکیل شد و به مرجع قضائی تحویل داده شدند و پس از آن با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان قم همچنین به شهروندان توصیه کرد پیش از آنکه اقدام به انجام کارهای خیرخواهانه کنند و اقدام به پرداخت وجه به افرادی که ادعا دارند در مؤسسه خیریه فعالیت دارند حتماً به صورت حضوری به آن مؤسسه مراجعه کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/oy9z

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا