اجتماعی

ادارات در تامین امکانات تفریحی برای جوانان مشارکت کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر مشارکت جدی همه دستگاه‌های اجرایی در فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی برای جوانان گفت: ما به دنبال ایجاد پاتوق‌های مفرح برای این قشر هستیم.

به گزارش ندای قم ،ابراهیم سانی‌خانی روز چهارشنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم درتالارامام رضا (ع) فرمانداری افزود:  اگر ادارات استان، استخر یا اماکن رفاهی و تفریحی دارند، در اختیار جوانان قرار دهند.

وی گفت: ادارات باید اجازه استفاده از این امکانات را به جوانان بدهند، سه هزار نفر طی سه هفته اخیر از استخرهای اداره‌کل ورزش و جوانان استفاده کرده‌اند و هفته‌ای  یک سانس نیز رایگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه مطابق ابلاغیه استانداری، کلیه ادارات که استخر دارند باید یک سانس را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهند بیان داشت: اگر می‌خواهیم جوانان به سمت ما گرایش داشته باشد، باید پاتوق‌هایی داشته باشیم، که علاوه بر ایجاد یک فضای مفرح و شاد برای نسل جوان به مشکلات آنان را نیز رسیدگی کنیم.

سانی‌خانی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته هشت هزار زوج جوان در استان ازدواج کردند گفت: برای سال جاری نیز برنامه‌هایی را برای حوزه ازدواج تدوین کرده‌ایم.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها باید در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق کم برخوردار اجرا شود که جوانان بیشتری بهره ببرند.

وی با ذکر اقدام‌های ورزش و جوانان در بخش اشتغال گفت: در این حوزه سازمان‌های مردم نهاد خوبی را داریم، که می‌توانند به حوزه‌ علمیه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، بسیج و آموزش و پرورش کمک کنند.

سانی‌خانی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد ورزش و جوانان استان کارایی خیلی بالایی دارند ولی چون محدودیت‌هایی بوده و نتوانسیم از ظرفیت سمن‌ها استفاده کنیم، کار حاصلی را در پی است.

وی با اشاره به ۹ مرکز مشاوره ثبت شده در اداره‌کل ورزش و جونان استان گفت: این مراکز به صورت رایگان در زمینه‌های پیش، حین و بعد ازدواج و همچنین کودک و نوجوان مشاوره می‌دهند.

سانی‌خانی با بیان اینکه این خدمات را به صورت محدود فقط در شهرستان کهک داریم بیان کرد: این خدمات را می‌توانیم به بقیه نقاط استان نیز بدهیم به شرطی که اداره‌ها برای زیرمجموعه‌های خود برنامه‌ای داشته باشند و با ورزش و جوانان ارتباط دوسویه برقرار کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/g7nt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا