سیاسی

راه‌حل مشکلات کشور عملیاتی نمودن رهنمودهای رهبر انقلاب است

آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم :

امام جمعه موقت قم با اشاره به ابعاد آرمان‌ها، شخصیت و خط امام راحل گفت: راه‌حل مشکل‌های کشور پیروی از خط امام، ولایت فقیه و عملیاتی نمودن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ندای قم به نقل از ایرنا ؛آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر اظهار داشت: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بر پایه مکتب اهل بیت در دوران معاصر است.

وی افزود: در حافظه ملت ایران امام جاودانه و ماندگار است، احیای خط و ارزش‌های امام که برگرفته از تعالیم رسول خدا و فقه آل محمد است، امروز بر همه دغدغه‌مندان به اسلام و ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی واجب شرعی است، نباید در این زمینه کوتاهی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از رهبر معظم انقلاب درس بیاموزیم که ۳۳ سال است در ۱۴ خرداد و سالگرد امام ابعاد شخصیت، آرمان‌ها و خط امام را عالمانه، حکیمانه و عاشقانه تبیین و هر بار نیز سخنی نو و متناسب با شرایط زمان و اقتضائات انقلاب بیان می‌کنند.

سعیدی اضافه کرد: بنابر این راه‌حل مشکل‌های کشور پیروی از خط امام، ولایت فقیه و عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
تولیت حرم حضرت معصومه بیان داشت: نیروهای مومن، انقلابی و حاضر در صحنه نباید اجازه بدهند یک عده قلیل با جنجال و نمایش رسانه‌ای و ایجاد دلسردی، واقعیت مردم مومن و مقاوم ایران را وارونه نشان دهند.

وی تاکید کرد: ملت مومن و انقلابی ایران همچنان وفادار به اسلام و مکتب اهل بیت و نظام‌اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان است، اگر مشکل‌هایی در مسائل اقتصادی مردم عزیز ما را رنج می‌دهد، و یا اگر از مدیری به دلیل ناکارآمدی انتقاد می‌کنند، در حقیقت به خاطر دلبستگی به ایران و اسلام و حل مشکل‌ها و تقویت کارآمدی نظام می‌باشد.

وی یادآور شد: برخی با انفعال و تاثیرپذیری از فضای رسانه‌ای، تقابل بین مردم و آرمان‌های اسلام و شهیدان را دامن می‌زنند، به هوش باشید و بدانید که پیروان شیطان و مفسدان و غارتگران سرانجام در گرداب و منجلاب جاهلیت جدید و ارتجاع سیاست و سبک زندگی غربی غرق خواهند شد و به یاری خدا انقلاب اسلامی با اقتدار تا ظهور امام زمان تداوم پیدا خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه قم با بیان این که خائنان به مکتب اهل بیت و ایران به مثابه مزدوران و دنباله‌های آمریکا و صهیونیسم که در رسانه‌ها لجن پراکنی و دروغ پردازی می‌کنند، هویتشان برای ملت ایران آشکار شده و مردم دشمن خود را می‌شناسند گفت: ملت ایران از دیرباز پیوند عمیق خود را به اسلام و اهل بیت به‌ویژه امام زمان و همچنین عشقشان را به این مرز و بوم چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن بارها ثابت کردند و شعله این عشق به کوری چشم دشمنان فروزان‌تر می‌شود.

سعیدی گفت: نمونه این عشق را در سرود سلام فرمانده ملاحظه می کنیم، در این سرود هم عشق به اسلام و امام زمان و هم اعلام وفاداری و ایثار در راه اسلام و تحقق حکومت جهانی مهدی آل محمد مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: عشق و ارادت به ایران نیز در جوان و نوجوان موج می‌زند، مردم ولایتمدار ما هرگز به چند فرومایه سقوط کرده در دامن شیطان‌ها اجازه نمی‌دهند که در مقابله با اسلام و ایران، همسو با دشمنان از آرمان‌های ملت ایران هویت‌زدایی کنند.

امام جمعه قم در پایان از اقدام سریع و قاطع عوامل نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی و بیان کرد: این عملیات اعتماد مردم را افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tyus

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا