نقش رسانه در تبیین بیش از 370 مأموریت شهرداریها
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم:
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: رسانهها با تحلیلهای دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط، میتوانند زمینهساز تعامل بهتر و تصمیمگیریهای موثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در حاشیه آئین افتتاح دفاتر رسانههای تخصصی مدیریت شهری قم که صبح روز یکشنبه بیستوپنجم آذر در دفتر شهردار قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم با مجموعهای متشکل از ۳۷۲ خدمت و مأموریت، در عرصههای مختلف فعالیت میکند و تبیین این خدمات و مأموریتها نیازمند ظرافت و دقت خاصی در اطلاعرسانی است.
وی با بیان اینکه نقش رسانهها در انتقال فعالیتهای شهرداری از اهمیت ویژهای برخوردار است، افزود: امروز نبرد و فعالیت در حوزه رسانه سازوکار و رویکردهای جدیدی به خود گرفته است و ما نیز باید از ظرفیتها و بسترهای موجود برای تقویت این حوزه بهره ببریم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به حجم بالای تولید محتوای خبری در شهرداری قم خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۱۰ هزار خبر در دستور کار داریم که از این تعداد، ۵۰۰۰ خبر بهصورت مکتوب منتشر میشود.
کلانترزاده اضافه کرد: این اخبار علاوه بر اطلاعرسانی درباره وظایف شهرداری به تحلیلها و پوشش گستردهتری از موضوعات مدیریت شهری نیز میپردازند.
وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانهها در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه عنوان کرد: رسانهها با تحلیلهای دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط میتوانند زمینهساز تعامل بهتر و تصمیمگیریهای مؤثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: این تعامل نه تنها موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی میشود، بلکه مدیریت شهری را نیز در ارائه خدمات بهتر یاری میدهد.
کلانترزاده افزود: بهرهگیری از ظرفیت رسانههای تخصصی، گامی مؤثر در راستای بهبود اطلاعرسانی و تقویت ارتباط میان مدیریت شهری و شهروندان است.