اقتصاد

معرفی 15 فرصت اولویت‌دار سرمایه‌گذاری

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قم خبرداد:

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم با اشاره به معرفی ۱۵ فرصت اولویت‌دار و با بهره سرمایه‌گذاری، گفت: سرمایه‌گذاران در فرصت‌های اولویت‌دار معرفی شده در این استان از حمایت‌های قانونی و اجرایی برخوردار خواهند شد.

به گزارش ندای قم، مهدی فراهانی در گفت‌وگویی ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی، احداث پایانه ریلی سلفچگان، ساخت سردخانه ۵۰۰۰ تنی بالای صفر، خط تولید باطری‌های لیتیومی، احداث هتل پنج‌ستاره، احداث مجتمع‌های خدماتی و گردشگری در نقاط معین شده استان، توسعه و تجهیز ایستگاه‌ها و مسیر خط یک مترو قم، صنایع پلاستیک و کفش و ایجاد مرکز پلاسما از جمله این فرصت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: احداث مجموعه شهربازی روباز در منطقه مشخص شده، تولید بتاکاروتن، تملک و مرمت یکی از خانه تاریخی، ایجاد مجموعه‌های تفریحی در نقاط مشخص شده، احداث سالن ورزشی چندمنظوره، احداث مجتمع تولید و توزیع پوشاک در یکی از شهرهای استان، ایجاد مجتمع کشت محصولات طبیعی و گیاهان دارویی، ایجاد مزرعه چندمنظوره گلخانه‌ای و احداث مجتمع بازی‌های دیجیتال از دیگر طرح‌هایی است که در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی و روی آنها مطالعه و بررسی شده‌است.

چاپ کتابچه ۲ زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم در ادامه با اشاره به چاپ کتابچه دو زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم، افزود: در مجلدهای دو زبانه به زبان‌های انگلیسی و فارسی، جهت مطالعه سرمایه‌گذاران خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم به مراجعان، معرفی می‌شود.

وی افزود: تسلط سرمایه‌گذار بر ظرفیت‌ها و نیازهای قم در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، هدف همکاران ما از تدوین این کتابچه‌ها در اداره کل امور اقتصادی و دارایی بوده‌است.

فراهانی اضافه کرد: کیو آر کد یا رمزینه‌هایی در پشت جلد کتابچه‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، درج شده است تا سرمایه گذران به قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، از طریق سایت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/44m5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا