اقتصاد

ضرورت اجرای بازرسی فنی از خطوط لوله و تأسیسات گاز

سرپرست شرکت گاز استان قم تاکید کرد:

سرپرست شرکت گاز استان قم ضمن تأکید بر تسریع، دقت و ضرورت اجرای بازرسی فنی از خطوط لوله و تأسیسات گاز گفت :گاز طبیعی موتور محرک اقتصادی استان بوده و این نکته بسیار مهم است که بتوانیم پروژه‌ها را به موقع و با کیفیت بالا اجرا کنیم.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش لهجه روز شنبه به همراه رؤسای واحدهای برنامه ریزی و بازرسی فنی در محل اجرای پروژه فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه و توسعه گازرسانی به شهرک صنعتی محمودآباد حاضر شد و گفت: رویکرد اجرای پروژه‌های گازرسانی، کمک به تسهیل اجرای طرح‌ها با حفظ کیفیت کار می باشد.
وی ضمن تأکید بر تسریع، دقت و ضرورت اجرای بازرسی فنی از خطوط لوله و تأسیسات گاز بیان کرد: گاز طبیعی موتور محرک اقتصادی استان بوده و این نکته بسیار مهم است که بتوانیم پروژه‌ها را به موقع و با کیفیت بالا اجرا کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کیفیت پروژه‌های در حال اجرا بسیار مهم است، ضمن اینکه در کنار بحث اجرای پروژه‌ها، صیانت و نگهداشت تأسیسات در حال بهره‌برداری به‌عنوان سرمایه و دارایی‌های شرکت گاز استان قم را با جدیت دنبال می‌کنیم.
سرپرست شرکت گاز استان قم در ادامه با پیمانکاران و عوامل اجرایی پروژه بازدید و در خصوص رفع مسائل و مشکلات فی‌مابین با آنان گفتگو کرد.
گفتنی است ایشان از عملیات ساختمانی ایستگاه تقلیل فشار (CGS) رحمت آباد نیز بازدید کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kb6k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا