اقتصاد

 حل مشکلات مردم خارج از دیوان سالاری اداری دنبال شود

معاون استاندار قم:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر ضرورت اقدام جهادی و انقلابی مدیران در رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات عمومی گفت: مدیران حل مشکلات مردم را باید خارج از دیوان سالاری‌های مرسوم اداری دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در جریان سفر به شهرستان کهک، مسائل، مشکلات و روند اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی سپس در نشستی با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری کهک بر لزوم تلاش مجدانه دستگاه ها برای گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه این شهرستان تاکید کرد.

معاون استاندار قم کلید رفع مشکلات مردم را اقدام جهادی همه مدیران و خارج شدن از گیر و بند های اداری مرسوم دانست و گفت: حضور میدانی مدیران بسیار اثرگذار بوده و می تواند به حل سریع تر مشکلات و دغدغه های مردم کمک کند.

وی افزود: باید برخی از مشکلات مردم را خارج از چارچوب های اداری، حضور میدانی و همفکری خود مردم حل کنیم.

وی با اشاره به ضعف و ناکارآمدی بروکراسی اداری در حل مشکلات کشور گفت: دیوان سالاری اداری ناکارآمد طی چهار دهه نشان داده که قادر به حل مشکلات نیست بنابراین اگر ما هم در دوره جدید گرفتار همین بروکراسی شویم حتما به سرانجام مدیران و مسئولین قبلی دچار شده و در آینده متضرر خواهیم شد.

معتمدی  پیگیری را عامل دیگری برای حل مسائل مردم دانست و گفت: دیگر دورانی که مشکلات را به گردن هم بیاندازیم تمام شده و رمز موفقیت و راه حل موثر، پیگیری شبانه روزی و جهادی مشکلات است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/9pap

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا