اجتماعی

نظارت مستمر بر اماکن خدماتی بین راهی

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اعلام کرد:

معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرای طرح نظارت مستمر بر اماکن خدماتی بین راهی استان قم درسال گذشته خبر داد.
به گزارش ندای قم ،محمدرضا قدسی افزود: طی سال گذشته همچون دیگر سنوات ماضی و متناسب با نحوه و نوع ارائه خدمات موضوعه وهمچنین افزایش تعداد اماکن خدماتی بین راهی استان، درقالب برنامه ای زمانمند نسبت به بازدید از اماکن خدمای بین راهی استان اقدام شد.
قدسی تعداد بازدیدهای صورت گرفته طی سال 1403 را افزون بر 200 مورد ذکر کرد و تصریح نمود: با توجه به وضعیت هر محوردرطول راههای استان و تعداد اماکن خدماتی آن، نسبت به تنظیم برنامه و اعزام کارشناسان دوایر ذی ربط عضو کمیته نظارت براماکن خدماتی بین راهی استان اقدام گردید.
وی با یادآوری این مهم که دبیر خانه کمیته نظارت بر اماکن خدماتی بین راهی استان دراداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ی قرار دارد گفت: اعضای محترم کمیته نظارت استانی شامل نمایندگانی ازادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، میراث فرهنگی، ستاد اقامه نماز، علوم پزشکی، انجمن صنفی کارفرمایی مجتمع های خدماتی بین راهی ….می باشند که درصورت لزوم ازدیگر دوایر جهت بازدید دعوت به عمل می آید.
محمدرضا قدسی عمده موارد بازدید درطرح نظارت براماکن خدماتی بین راهی را شامل: صحن مساجد، سرای نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، سالنهای ارائه خدمات رفاهی- بهداشتی مجتمع های خدماتی دانست و تصریح کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته، متناسب با شیوه نامه های ابلاغی، جزئیات امر به طور جدی مورد بررسی قرار می گیرند.
وی افزود: فرشها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مهرهای نمازی، روشنایی، سیستم تهویه، جهت نمای قبله، رخت آویز، جا کفشی، صندلی نمازی، رمپهای ورودی و سرویس های بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان حرکتی و… درزمره مواردی است که طی این بازدیدها بررسی می شوند.
قدسی بررسی جایگاههای سوخت را از دیگر آیتم های ملحوظ درطرح نظارت براماکن خدماتی بین راهی دانست و تاکید کرد: بررسی کپسول های اطفا حریق، پوشش مناسب اپراتورها، وضعیت رمپهای ورود و خروج خودرو، سرویس های بهداشتی و….ازجمله مواردی است که درجایگاههای سوخت مورد بررسی قرار می گیرند.
وی ضمن قدردانی از تمامی مجموعه های ذی مدخل دراجرای طرح نظارت بر اماکن خدماتی بین راهی استان قم یادآورشد: درسایه همین تعامل ها، دقتها، استمرارو پی گیری ها وحمایت مسئولان سازمانی و استانی، اماکن خدماتی بین راهی استان قم درمقایسه با دیگر استانها از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و طی سال گذشته سازمان متبوع درحوزه اقامه و اشاعه فرهنگ ا نماز، حائز رتبه نخست کشوری شد.
معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم درخاتمه تصریح کرد: از تمامی کاربران جاده ای درخواست می شود درصورت مشاهده هرنوع تخلف دراماکن خدماتی بین راهی با تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راهها که درتمامی اوقات شبانه روز آماده دریافت پیامها، نظرات و انتقادات عزیزان می باشد تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3x6j

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا