اجتماعیویژه

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی تلفنی یکپارچه در مراکز درمانی ملکی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبرداد

مدیر درمان تامین اجتماعی قم از راه‌اندازی سامانه یکپارچه نوبت‌دهی تلفنی در چهار مرکز درمانی این سازمان با هدف ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران خبر داد.
به گزارش ندای قم ،سیدمهدی محصل در گفت‌وگویی افزود: سامانه جدید نوبت‌دهی تلفنی با شماره تماس ۳۷۰۱۲ و پشتیبانی ۶۰ خط، به‌صورت متمرکز راه‌اندازی شده و از این پس بیمه‌شده‌ها می‌توانند برای دریافت نوبت با این شماره تماس بگیرند.
وی اضافه کرد: پیش از این، هر یک از مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان قم دارای شماره تماس جداگانه برای نوبت‌دهی بودند که شامل بیمارستان امام رضا(ع)، پلی‌کلینیک بوعلی، پلی‌کلینیک دکتر غرضی و پلی‌کلینیک ۲۲ بهمن بود.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه یکپارچه، علاوه بر تجمیع نوبت‌دهی تلفنی، امکان پاسخگویی سریع‌تر و پشتیبانی گسترده‌تر فراهم شده و فرآیند دریافت نوبت برای بیماران آسان‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد.
روش‌های اینترنتی و موبایلی نوبت‌دهی نیز فعال است
محصل خاطرنشان کرد: علاوه بر سامانه تلفنی، ۲ روش دیگر نیز برای نوبت‌گیری پیش‌بینی شده است؛ نخست نوبت‌دهی اینترنتی از طریق نشانی https://rayteb.tamin.ir/qom و دوم نوبت‌گیری از طریق کد دستوری (USSD) به شماره 📱 #۲۵۱۴۲۰۴*.
وی گفت: این خدمات در راستای تسهیل دسترسی بیمه‌شده‌ها به خدمات درمانی، ارتقاء کیفیت خدمات و کاهش مراجعات حضوری طراحی و اجرا شده است.
هم‌اکنون سه مرکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان قم فعال هستند که شامل مرکز بوعلی در خیابان امام خمینی(ره)، مرکز دکتر غرضی در بلوار ۱۵ خرداد و مرکز ۲۲ بهمن در بلوار امین است؛ تنها مرکز بستری سازمان در استان، بیمارستان امام رضا(ع) است که با ۱۲۵ تخت اسمی و ۱۱۷ تخت فعال، خدمات درمانی به بیمه‌شده‌ها ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/382v

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا