اجرای 1500 مترتبلیغات شهری با موضوع پویش ملی نه به تصادف
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای 1500 متر مربع اکران تبلیغات شهری با موضوع پویش ملی نه به تصادف خبر داد و گفت: پیشگیری از حوادث جادهای و افزایش ایمنی در مسیرها یکی از مباحث مهم و حیاتی در کشورها به شمار میرود و در این راستا اکران 7 عرشه پل و 100 سازه پرتابلی جهت اجرای این امر اختصاص یافته است.
به گزارش ندای قم؛ علیرضا خلیلی با بیان اینکه پیشگیری از حوادث جادهای و افزایش ایمنی در مسیرها یکی از مباحث مهم و حیاتی در کشورها به شمار میرود گفت: پویش ملی «نه به تصادف» جهت آگاهی بخشی جامعه بمنظور کاهش تصادفات جادهای و سوانح رانندگی برای ارتقای امنیت سلامت مسافران و گردشگران نوروزی در کشور راه اندازی شده است و در این راستا 7 عرشه پل و 100 سازه پرتابلی جهت اکران و اجرای طرح های مربوط به این پویش ملی اختصاص یافته است.
وی کاهش سوانح جاده ای و همچنین کاهش تلفات تصادفات را از مهم ترین اهداف این طرح دانست و افزود: پویش نه به تصادف، اقدامی جمعی در راستای مشارکت همگان برای کاهش حوادث جاده ای ست و با مساعدت و همراهی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از ابتدای اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده و تا پایان مسافرتهای نوروزی این طرح اجرایی می شود تا شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد: با پیشبینیهای انجام شده و ارزیابیهای صورت گرفته عنوان می شود که اجرای این پویش می تواند به میزان 20 تا 30 درصد در کاهش تصادفات موثر باشد.