مدیریت شهریویژه

روند توسعه و آبادانی قم ملموس و مشخص است

رئیس‌کل دادگستری استان قم دردیدار مدیران شهری:

رئیس‌کل دادگستری استان قم با ابراز تمجید از عملکرد شهرداری در توسعه و عمران شهری، عنوان کرد: عملکرد و اقدامات مجموعه مدیریت شهری در تغییر چهره قم با داشتن مجموعه‌ای منسجم، با برنامه و خبره کاملاً ملموس و مشخص است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری روزچهارشنبه در دیدار با دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و مدیران شهرداری قم، با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده در خصوص سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان قم، اظهار داشت: شهرداری قم در ابعاد مختلف این سفر، عملکرد و اقدامات قابل‌توجه و رضایت بخشی را انجام داد.

وی با ابراز تمجید از عملکرد شهرداری در توسعه و عمران شهری، عنوان کرد: عملکرد و اقدامات مجموعه مدیریت شهری در تغییر چهره قم با داشتن مجموعه‌ای منسجم، با برنامه و خبره کاملاً ملموس و مشخص است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با تأکید بر روند روبه رشد نظام آبادانی شهری قم، ادامه داد: از زمان تصدی‌گری دکتر سقائیان نژاد در شهرداری، شاهد توسعه و عمران قم و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری هستیم.

وی در پایان نسبت به‌ضرورت کاهش و استفاده حداقلی استفاده از آب شرب شهری در فضاهای سبز و بوستان‌های شهری تأکید کرد.

 

۹۵ درصد فضای سبز شهر قم با سیستم‌های قطره‌ای آبیاری می‌شود

شهردار قم  نیز دراین دیدار گفت: مصرف 57 درصدی از آب شرب در فضاهای سبز شهری قم طی سال‌های گذشته به حدود 17 درصد کاهش‌یافته که در صورت واگذاری 8 حلقه چاه شهرداری قم، استفاده از آب شرب در این مباحث نزدیک به صفر می‌رسد. دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد ، طی سخنانی از همراهی قوه قضاییه در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری قم قدردانی کرد.

شهردار با تأکید بر ضرورت تأمین آب موردنیاز و توسعه کمی و کیفی عرصه‌های سبز شهری، ادامه داد: از ۱۳ چاه مورد توافق فقط ۵ چاه در اختیار شهرداری قرارگرفته است.

وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات مجموعه مدیریت شهری قم در خصوص ساماندهی و بازآفرینی بافت های فرسوده شهری ارائه نمود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8d32

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا