مدیریت شهری

آغاز طراحی معبر و کاربری‌های پروژه شهید کاظمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خبرداد:

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم از حل مشکلات پروژه شهید کاظمی خبر داد و گفت: بر اساس رأی دادگاه پروژه به بانک شهر و شهرداری قم واگذار شد و در مرحله طراحی معبر، کاربری‌ها، ارتفاع و سطح اشغال آن هستیم.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد در گفت‌وگویی از حل مشکلات پروژه شهید کاظمی واقع در خیابان شهدا خبر داد و اظهار داشت: بعد از سال‌ها این پروژه تعیین تکلیف و به شهرداری قم و بانک شهر واگذار شد.

وی مشکل اصلی پروژه را ورشکستگی سرمایه‌گذار دانست و بیان کرد: این پروژه بااینکه تملک آن به‌سرعت انجام شد اما ورشکستگی سرمایه‌گذار اجرای پروژه را دچار مشکلاتی کرد و از حیطه اختیاران شهرداری نیز خارج بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد:  با توجه مطالباتی که شرکت‌های مختلف از سرمایه‌گذار پروژه داشتند یک ماه گذشته بر اساس رأی دادگاه پروژه به بانک شهر و شهرداری قم واگذار شد.

وی شرایط کنونی پروژه را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: پروژه در مرحله طراحی معبر، کاربری‌ها، ارتفاع و سطح اشغال بوده و با اتمام طراحی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/1lyx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا