ورزشویژه

ابتکارستودنی رضا جعفری گزارشگر توانمند قمی

پخش زنده مسابقات فوتبال و فوتسال قم؛

ندای قم / رضا ملکی؛ چندماهی است که پخش زنده مسابقات فوتبال و فوتسال استان قم درکانال ایتا آغاز گردیده و ابتکار جدیدی که جهت این امر ارزشمند انجام پذیرفت را باعث خوشحالی دل اهالی فوتبال و فوتسال قم شد.
رضا جعفری مجری،گزارشگر و نویسنده توانمند ورزشی قم درکنار پسر نوجوانش ابتکار جدیدی رابه فوتبال قم ارزانی داشت.
مسابقات مهیج ودیدنی فوتبال و فوتسال دردستور کار آنها قرار گرفت تا با پخش زنده این مسابقات و گزارش زیبای رضا جعفری بصورت زنده اهالی فوتبال بتوانند درجریان این مسابقات مهم قرار گیرند.
تا اینجا که می دانیم هیچ ارگانی یا افرادی در خصوص هزینه های پخش آن اقدامی انجام نداده اند و رضای عزیز با پسر گلش محمدپارسا در سرما و گرمای این ماهها توانسته اند با دوربین موبایل اقدام به گزارش زنده مسابقات نماید و دل اهالی فوتبال را شاد نمایند .جوان و نوجوان قمی که برای اولین بار شاهد این حرکت ارزنده است خوب می داند که پشت این ابتکار ستودنی واژه ای به نام عشق نهاده شده است.
اینکه تو از وقتت برای این کار صرف نمایی و هزینه ای دریافت نکنی وتنها برای خرسندی و شادی دل جوانان و نوجوانان کار این کار را انجام بدهی بیانگر این است که می بایست عاشق باشی و به قول رضا جعفری که همواره می گوید اعتبار خود را از دنیای فوتبال بدست آورده ام و باید دراین راه هزینه کنم چیزی است که تنها می توان در انسانهای خداجوی و عاشق جستجو کرد .
تبریک ویژه خدمت رضا جعفری عزیز و پسر گلش که با حرکت جدید خود روح تازه ای به فوتبال و فوتسال نیمه جان قم دمیدند وامید داریم که با کمک تیمهای حاضر درفوتبال قم و اینکه بتوان این مسابقات را بصورت حرفه ای وبا دوربین های پیشرفته ومخصوص انجام داد شاهد شکوفائی فوتبال و فوتسال شهرمان در آینده باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vpv7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا