ورزش

 ورزش بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت نسل جوان است

روانبخش منتخبین مردم قم در مجلس:

در حاشیه دیدار رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با منتخبین مردم قم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام روانبخش عنوان کرد: ورزش و نشاط از مولفه های اصلی کشور است، در اسلام نیز به ورزش تاکید شده است و باید توجه داشت که ورزشی مثل بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت نسل جوان ما می باشد و توجه به ورزش و ورزشکاران جزو مولفه های اصلی کشور است و باید بدان ها اهتمام داشت.

به گزارش ندای قم ،منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قم حمایت در حوزه ورزش ضعیف است و توجه کافی به معقوله ورزش نشده است و همچنین جوانان و نوجوانان قمی در هر رشته و حوزه ای نخبه و پدیده هستند‌‌ و هیچ تردیدی در آن نیست.

وی‌ ادامه‌ داد: انشاالله بتوانیم به عنوان نمایندگان مردم در حوزه کلان و در حوزه استان اتفاقات مثبتی را برای ورزش رقم بزنیم و شاهد رشد مثبت سایر رشته های ورزشی نیز باشیم و به پیشنهاد رییس هیات بدنسازی استان قطعا باید هیات اندیشه ورز و کارگروه ورزش استان با حضور متخصصین سایر رشته های ورزشی تشکیل بشود.

روانبخش افزود: امروز شاید نتوانیم در کار اجرایی دخالتی داشته باشیم اما قطعا میتوانیم از مسوولان اجرایی برای رشد و تحول امور بویژه مسائل ورزشی که لازمه و نیاز استان و کشور مطالبه داشته باشیم.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام روانبخش با اشاره به نیاز تصمیمی قوی و جسورانه برای تحول ورزش استان گفت: خداراشاکریم امروز قدرت و اتحاد سه نماینده باهم به نفع و برای مردم است تا توان و اراده سه نفر بتواند مصمم و با انگیزه به تحول در استان و رفع مشکلات بپردازند.

تلخابی: تشکیل کارگروه ورزش استان مورد توجه منتخبین مردم باشد

مجید تلخابی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام در این دیدار عنوان کرد: خداراشاکریم که جامعه فرهیخته و فهیم ورزش استان در انتخابات مجلس دوازدهم به خوبی به ندای مشارکت حداکثری رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و امروز خرسندیم که نمایندگان قم ارتباط خوبی با اهالی ورزش دارند.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه ورزش استان از لزوم غیر قابل انکار می باشد که تقاضا داریم منتخبین مردم با توجه به تخصص و تاثیر افراد در ورزش استان به تشکیل این کارگرو اهتمام داشته باشند

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7opj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا