ورزش

مربیان قمی سکاندار تیم ملی کاراته ایران شدند

از سوی فدراسیون کاراته؛

مربیان مطرح کاراته استان قم از سوی فدراسیون این رشته به عنوان سکاندار تیم ملی زیر 21 سال ایران در مسابقات 2022 قهرمانی جهان معرفی شدند.

به گزارش ندای قم، رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی مختلف جهان در سال 2022 مهمترین رویداد پیش‌روی ورزشکاران ملی‌پوش این رشته است، پیکارهایی که با حضور نخبه‌های این رشته از سراسر دنیا دهه اول آبان ماه در کشور ترکیه به انجام می‌رسد.

شهر قونیه ترکیه در حالی میزبان کاراته‌کاهای ایرانی و سایر نقاط دنیا در این دوره از پیکارهای قهرمانی دنیا است که کاراته استان قم چند نماینده در این دوره از رقابت‌ها خواهد داشت،از یک سو کاراته‌کای قم در تیم ملی عضویت دارند و از سوی دیگر هدایت تیم ملی کاراته ایران را قمی‌ها بر عهده خواهند داشت.

علیرضا کتیرایی و ابوالقاسم پایدار مربیان مطرح کاراته استان قم به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی زیر 21 سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور می‌یابند، در حالی که این رقابت‌ها روزهای چهارم تا هشتم آبان ماه به انجام می‌رسد و تیم ملی ایران رو سی‌ام مهر اعزام خواهد شد.

کتیرایی از چهره‌های شناخته شده کاراته ایران، آسیا و جهان است که قهرمانی کاراته آسیا، بازی‌های آسیایی و پیکارهای جهانی را در کارنامه دارد، ضمن اینکه ابوالقاسم پایدار از مربیان شناخته شده، داور بین المللی و مسوول سابق سازمان لیگ فدراسیون کاراته ایران است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/s1xt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا