ورزش

صدرنشینی پارس ،باخت قهرمان فصل قبل مقابل صنعت نفت

نگاهی به مسابقات فوتبال فصل جدید پیشکسوتان قم؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی
فصل جدید رقابتهای موسپیدان فوتبال قم درحالی آغاز شد که با اعتراض شش تیم کهن کسوتان نسبت به پرداخت هزینه شش میلیونی مسابقات عملا این بازیها با حضور 10 تیم در زمین چمن هلال احمر قم آغازشد.
به گزارش ندای قم ،استقلال قهرمان فصل قبل،صنعت نفت،پارس،مهر،سپهر،مبتکر،پردیس،شهدای جنداب،هما و پرسپولیس 10 تیمی هستند که در فصل جدید این رقابتها حضوردارند.
استقلال با هدایت دکتر باقری در حالیکه قهرمانی فصل قبل را یدک می کشید در بازی مقابل صنعت نفت اسیر ضربه زیبای یدالله یامولا بازیکن با ارزش و توانمند صنعت نفت شد تا دروازه خود را فروریخته ببیند و باخت ناباورانه را مقابل صنعت نفت که از تیمهای مطرح و قهرمان 14 دوره مسابقات سالهای دور فوتبال قم بود تجربه نماید .گفتنی است وجود عباسعلی نیستانی دروازه بان شایسته و 66 ساله فوتبال قم درون دروازه صنعت نفت برای این تیم غنیمت است.


پارس با بازیهای خوب خود،توانسته تیمهای پیش روی خود را در 3 هفته از شروع مسابقات گلباران نماید.تجربه الله وردی محمدی دروازه بان شایسته این تیم بعنوان ستون اصلی در مسابقات عصای دست تیم خوب پارس میباشد.
هما با تولدی جدید در فوتبال کهن کسوتان زنگهای خطر را به صدا در آورد پیروزی شش بر دو مقابل تیم خوب پردیس ازهم اکنون این تیم را بعنوان مدعی نشان می دهد.
سپهر تیم تازه شکل گرفته فوتبال قم که با بهره گیری از بازیکنان دیگر تیمها ورود خود را جشن گرفته با هدایت برادران فهیم یگانه حرفهائی برای گفتن در فوتبال قدیمیها دارد.
پرسپولیس،مبتکر،شهدای جنداب و مهر نیز با بازیکنان خود جوش خود می روند تا با بازیهای خوبشان تنور این رقابتها را گرم نمایند.
در پایان این رقابتها پارس با 9 امتیاز 12 گل زده،4 گل خورده و8+ درصدر جدول قراردارد.هما با 7 امتیاز 9 زده و 4 گل خورده در رده دوم است و صنعت نفت دیگر تیم خوب این رقابتها نیز با 7 امتیاز و تفاضل گل 2+ در رده سوم قرار دارد.
عوامل برگزار کننده مسابقات،اورژانس،کمیته داوران نقش به سزائی در هرچه بهتر این بازیها ایفا می نمایند جادارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6tqj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا