اجتماعیویژه

یادوخاطره چهره ماندگارمطبوعات ایران گرامی داشته شد

دیدارجمعی از پیشکسوتان رسانه قم با خانواده مرحوم دکترحسین عبداللهی؛

ندای / گزارش/ عباس اصفهانیان

 

به مناسبت روز خبرنگار جمعی از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ رسانه و مطبوعات قم با خانواده مرحوم دکتر حسین عبداللهی چهره ماندگار مطبوعات ایران دیدار کردند.

شجاعت و جسارت دو خصوصیت بارزمرحوم عبداللهی بود

استاد مرتضی داستانی پیشکسوت رسانه دراین دیدار که در منزل مرحوم عبداللهی برگزار شد در سخنانی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای برجسته مرحوم دکتر عبداللهی،شجاعت و جسارت را از جمله این خصوصیات ذکر کرد و افزود همین خصوصیت باعث پیشرفت و موفقیت آن مرحوم درعرصه‌ رسانه شده بود .

وی افزود :همچنین ویژگی قانع نبودن به موفقیت که یکی دیگر ازخصوصیات ایشان بود و شاهد بودیم که به همین دلیل،همکار فقید رسانه‌ای ما در طی سال‌های فعالیت حرفه‌ ای مدارج ترقی تحصیلی و شغلی را به سرعت پیمود و به الگویی برای اهل رسانه در استان و کشور بدل شد.

بیان زوایای پنهان شخصیت دکترعبداللهی

در این دیدارهمچنین استاد حسن اسداللهی یکی دیگر از پیشکسوتان رسانه درسخنان کوتاهی با تجلیل از مرحوم دکتر عبداللهی و همسر ایشان از صداقت و شهامت به عنوان دو ویژگی مثبت ایشان نام برد و از جوانان عرصه‌ی رسانه‌ خواست این ویژگی اخلاق حرفه‌ای را الگوی خود قرار دهند.

همچنین استاد رضا ملکی خبرنگار پیشکسوت ورزش استان قم در سخنانی به ورزش دوستی مرحوم عبداللهی و راه اندازی تیم فوتبال روزنامه ایمان پرداخت.وی همچنین از مهرورزی ها یتیم نوازی و کمک به محرومین به عنوان سجایای اخلاقی دکتر عبداللهی یاد کرد که تا قبل از فوت ایشان پنهان مانده بود و کمتر کسی از آن خبر داشت.

قلب ایشان همواره برای قم می‌تپید

در این دیدار استاد جعفر عابدی خبرنگار پیشکسوت نیز به ذکر خاطراتی از مرحوم دکتر عبداللهی پرداخت و سرکار خانم طاهری همسر مرحوم در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از اهالی فرهنگ و رسانه قم در تجلیل از دکتر عبداللهی بیان کرد که اختلاف سلایق هیچگاه باعث نشد که در ارتباط دوستانه مرحوم عبداللهی با همکاران رسانه‌ای ‌اش خللی وارد شود و ایشان با همه‌ی همکاران خود روابط دوستانه داشت.وی همچنین به اهتمام جدی مرحوم عبداللهی در دوران فعالیت خود برای رفع مشکلات شهر قم اشاره کرد و گفت قلب ایشان همواره برای قم می‌تپید و مستمرا در رسانه به دنبال رفع مشکلات استان بود همچنین در این جلسه دکتر عبدالله باقری در سخنانی به نقش مهم همسرمرحوم دکتر عبداللهی در موفقیت‌های شغلی و تحصیلی آن مرحوم اشاره کرد و گفت بدون شک اگر این حمایت‌ها وجود نداشت دکتر عبداللهی قادر نبود در حرفه‌ سنگین و حساس رسانه به موفقیت برسد.

در پایان این دیدار تابلوفرشی از چهره‌ی استاد عبداللهی توسط پیشکسوتان به همسر ایشان اهدا و عکسی به یادگار ثبت شد سپس حاضرین ضمن اجتماع در کنار مزار آن مرحوم و قرائت فاتحه یاد و نام این همکار فقید رسانه‌ای خود را گرامی داشتند.

گفتنی است :در این دیدار علاوه بر اساتید مرتضی داستانی و حسن اسدالهی،آقایان رضا ملکی،رسول خادم،امیر حسامی‌نژاد،عبدالله باقری،کاظم جعفری،عباس اصفهانیان،جعفرعابدی ،سعید عبداللهی،روح‌الله کرمانی،مجتبی علیشاهی،ابوالحسن میرهادی و علیرضا یعقوبی و نیز فخرالدینی و رئیس هیئت مدیره و همتی نژاد مدیرعامل خانه مطبوعات قم و همچنین دکتر محمدرضا اسماعیلی نماینده اسبق مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/js9n

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا