اجتماعیویژه

اجازه جولان به هنجارشکنان نمی‌دهیم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم :

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان از اهتمام پلیس قم در برخورد با واحدهای صنفی متخلف و همچنین برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی خبر داد.

 

به گزارش ندای قم از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس امنیت اخلاقی و اداره نظارت بر اماکن عمومی جهت برخورد با هرگونه مظاهر علنی فساد، بد پوششی، ایجاد آلودگی صوتی، دور دور خودروهای متخلف و پدیده سگ‌گردانی در استان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: پلیس با هرگونه مظاهر علنی فساد، بدپوششی، ایجاد آلودگی صوتی خودروهای متخلف، دور دور خودروهای متخلف و پدیده سگ‌گردانی در سطح جامعه که باعث ایجاد نارضایتی مردم استان می‌شود با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

اسماعیلی افزود: پلیس همواره از ظرفیت ستاد احیا جهت احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد عمومی جامعه برای جامعه هدف و مخاطب استفاده می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین فرماندهی انتظامی استان قم هرگز اجازه تخلف به واحدهای صنفی را نمی‌دهد و در راستای اجرای طرح فوق به تعدادی از واحدهای متخلف تذکر و چندین باب واحد صنفی در این خصوص پلمپ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه اجازه جولان به هنجارشکنان نمی‌دهیم، گفت: پلیس برابر قانون جرایم مجازات اسلامی با هر فرد که اقدام به هنجارشکنی در جامعه کند برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hs19

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا