سیاسی

وحدت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

آیت‌الله سعیدی در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن:

ولیت حضرت فاطمه معصومه (س) با تاکید بر اهمیت حفظ اتحاد در کشور به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر یکی از نعمت‌هایی که باید هم در تبلیغ‌هایمان و هم رفع شبهه‌هایمان و هم در عمل و رفتارمان روی آن تاکید کنیم، بحث اتحاد و انسجام است.

به گزارش ندای قم ، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی ، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ویژگی مهم امام راحل داشتن قلب پاک بود، ایشان تظاهر به چیزی نداشت، تدریس، تربیت شاگرد و مبارزه با ظلم می‌کردند اما پاک‌ترین و ارزشمندترین چیزها در دل او جای داشت.

وی همچنین ادامه داد: به رغم وجود خطرهایی که جان امام راحل را تهدید می‌کرد، اما ایشان ترجیح داد در ایران با ملت خود باشد، ملتی که منتظر قدوم مبارک او بود و برای رسیدن به اهداف اسلامی، شهیدانی را تقدیم کرده‌بودند.

وی بیان داشت: امام راحل آمد و از جمله فرمایش‌های ایشان بحث وحدت بود و فرمود شما با وحدت به این پیروزی رسیدید و این اول کار است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وحدت پرتکرارترین واژه‌ها و مهمترین هدفی بود که امام راحل هم روی آن تاکید، و هم رعایت می‌کرد و بعد از ایشان نیز رهبر فرزانه و حکیم انقلاب بر همین اساس حرکت و تاکید می‌کنند.

سعیدی با بیان اینکه دشمن دقیقا روی همین مساله متمرکز شده گفت: دشمن چهل و چند سال است، تلاش می‌کند، این وحدت و انسجام را بر هم بزند، چون نقشه‌های پلید و شیطانی آنها در نداشتن اتحاد و وحدت جامعه است، از این رو هم خودتان رعایت و هم برای خانواده‌ها و مجموعه‌هایی که با آنها کار دارید، تبیین کنید و فتنه دشمن را یادآور شوید.

وی تصریح کرد: در یک صف علیه دشمن اتحاد خود را حفظ کنید، شبهه‌ها در شما تاثیر نکند، مسئولان علاقه‌مند هستند و با دلسوزی کار می‌نمایند.

وی بیان کرد: دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی وحدت را حفظ و برای رفع مشکل‌های مردم کوشش نمایند.

همزمان با میلاد فرخنده و با سعادت امام جواد(ع) و چهل‌وچهارمین سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی، آیین بزرگداشت این روز بزرگ با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان استانی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در قم برگزار شد.

در ادامه این آیین که سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)نیز حضور داشتند، شرکت کنندگان با فریادهای الله‌اکبر و با در دست داشتن تمثال‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تجمع در میدان روح‌الله و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گلباران بیت تاریخی امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qrn5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا