استاندار قم با بیان اینکه نباید ارباب رجوع در مسیرهای خدمترسانی معطلی بسیاری داشته باشد گفت: بدلیل شرایط اقتصادی زندگیها برای مردم سخت شده درنتیجه نباید با پیچ و خمهای مسیر اداری این سختی را برای آنها افزایش دهیم.
به گزارش ندای قم ،سیدمحمدتقی شاهچراغی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ادارهکل ثبت احوال استان قم، اظهار کرد: در مسیر خدمترسانی به مردم عوامل مختلفی اثرگذار هستند ولی یکی از موثرترین عاملها نیروی انسانی است.
وی با بیان اینکه ارزیابیهایی از نحوه خدمترسانی دستگاهها به مردم درحال انجام است، عنوان کرد: خوشبختانه در این ارزیابیها میزان رضایتمندی مردم از ثبت احوال خوب بوده است.
استاندار قم با اشاره به اینکه تمام مسئولین و مدیران در مسیر خدمترسانی به مردم قرار دارند، مطرح کرد: خدمتی که درست انجام شود برای انسان خواهد ماند و رضایتمندی مردم توشه آخرت آن مدیر و مسئول خواهد شد و این اعتقادات اولیه در تمام مسلمانان وجود دارد.
وی ادامه داد: اگرچه رضایتمندی از ثبت احوال وجود دارد ولی باید همواره تلاش ما برای ارتقا و افزایش این سطح رضایتمندی باشد.
استاندار قم ضمن پیگیری برپایی دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرستانهای قم، بر لزوم افزایش رضایتمندی مردم از خدمات دستگاهها و سازمانها تاکید کرد.
شاهچراغی با بیان اینکه نباید ارباب رجوع در مسیرهای خدمترسانی معطلی بسیاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: بدلیل شرایط اقتصادی زندگیها برای مردم سخت شده درنتیجه نباید با پیچ و خمهای مسیر اداری این سختی را برای آنها افزایش دهیم.
وی درپایان تصریح کرد: همدلی و هماهنگی در مجموعهها میتواند در افزایش رضایتمندی مردم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
همچنین تیموری مدیرکل ثبت احوال استان قم ضمن بیان مشخصات سازمانی ادارهکل ثبت احوال استان قم، اظهار کرد: ادارهکل ثبت احوال استان قم 97 سال قدمت دارد و نخستین سند تنظیم شده در این اداره در تاریخ 19/10/1304 بوده است.
وی با بیان اینکه در شهرستانهای کهک، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان نمایندگی ثبت احوال وجود دارد، مطرح کرد: متاسفانه هنوز در این شهرستانها ساختمان اداری نداریم و نماینده ثبت احوال هفته یک روز در ساختمان بخشداری مستقر خواهد شد.
لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kr31