اقتصاد

ارسال ۲۳۰۰ تن کالا و اقلام مورد نیاز مواکب قم در اربعین

مدیرکل گمرکات استان قم خبرداد:

مدیرکل گمرکات استان قم با اشاره به فعالیت سه شیفته عوامل گمرک برای تسریع در خدمت‌رسانی به مواکب، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ تن کالا و اقلام مورد نیاز مواکب این استان در اربعین امسال ارسال شد.

به گزارش ندای قم ،اسفندیار دریکوندی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: از ابتدای ماه صفر با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی، عوامل و پرسنل گمرکات استان به‌صورت چند شیفته مشغول خدمات‌رسانی به مواکب اعزامی قم به کشور عراق و مرز مهران بوده‌اند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده برای کاهش معطلی راننده‌ها در مرزها و کشور عراق جهت تغییر مسیرهای تردد، یادآور شد: طی این مدت یک‌هزار و ۴۷ مورد کاپوتاژ خودرو در قم انجام‌ گرفته است.

وی بابیان این‌که یکی از سال‌های درخشان گمرک قم در اربعین امسال رقم خورده است، گفت: در این مدت افزون بر ۳۰۵ هزار اظهارنامه گمرکی ویژه کالاهای گمرکی مواکب ثبت‌ شده است.

دریکوندی با تاکید بر فعالیت جهادی و خودجوش نیروهای گمرک قم در طول ایام اربعین، ابراز کرد: بخش زیادی از هزینه کیف پول مباحث مربوط به ترخیص کالاهای گمرکی از طریق خیرین و نیروهای اداره کل گمرکات استان انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: در طول ایام اربعین کوچک‌ترین اختلالی در روند خدمات‌رسانی‌ها انجام‌ نشده و به خاطر شارژ کیف پول در مبدا، هیچ‌گونه ایستایی در مرزها ایجاد نشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ldnt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا