اقتصادویژه

اجازه استقرارصنایع مشکل‌سازرا نمی‌دهیم

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم:

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم گفت: نباید صنایع و فعالیت‌های اقتصادی را در استان مستقر کنیم که در آینده مسائل و مشکلات آن‌ها دامن‌گیر مردم استان شود.

به گزارش ندای قم ،ابوالفضل شهیدی مهر در گفت‌وگویی اظهار کرد: اولویت نخست دفتر امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم در بحث سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، تامین زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات است.

وی با بیان اینکه استان قم از نظر موقعیت جغرافیایی شرایط ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: همین موضوع موجب شده است تا در تامین زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز با مشکلاتی مواجه باشیم.

اولویت تامین زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات است

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم ادامه داد: این مشکلات باعث شده تا اگر قرار است سرمایه‌گذاری خاصی در استان در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و … انجام شود باید این تسهیلات با دقت نظر بیش‌تری در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف این دفتر رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در اسرع وقت است، مطرح کرد: نباید صنایع و فعالیت‌های اقتصادی را در استان مستقر کنیم که در آینده مسائل و مشکلات آن‌ها دامن‌گیر مردم استان شود.

شهیدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌ها و پرداخت تسهیلات باید با سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی، پیگیری و ایجاد تعامل با مقامات بالاتر انجام شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/o0c2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا