مدیریت شهری

۷ ایستگاه اتوبوس مناسب‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم:

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم از بهسازی و ساخت ۷ ایستگاه سبز اتوبوس و مناسب‌سازی این ایستگاه‌ها برای تردد سالمندان و معلولان خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز،محمد رمضانی درخصوص مهمترین پروژه های انجام گرفته در منطقه ۷ شهرداری قم اظهار کرد: فاز ۵ عماریاسر یکی از مهمترین پروژه های این منطقه بود که در حال حاضر ۵ پلاک دیگر باید تملک شود تا این پروژه به ریل آهن برسد.
وی افزود: در این مسیر ۱۳ پلاک وجود داشت که مسائل مربوط به ۴ پلاک پایان یافته، ۳ پلاک دیگر در مرحله توافق است و مابقی نیز منتظر تعیین و تکلیف است.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم اضافه کرد: نوع برخورد شهرداری به مردم و نوع پرداختی‌ها به گونه‌ای پیش رفته که موجب اعتمادسازی شده است.
رمضانی ادامه داد: طبق طرح جامع ایستگاه‌های سبز اتوبوس در منطقه ۷ یکی یکی در حال انجام و ساماندهی است و تاکنون تعداد ۷ ایستگاه برای این منطقه پیش بینی شده و طبق فهرست ساخت و بهسازی هرکدام در حال انجام است.
وی درخصوص اصلاح هندسی معابر منطقه ۷ شهرداری قم تاکید کرد: مهم‌ترین بحث‌های اصلاح هندسی در بلوار سردار سلیمانی است که حدود سه نقطه حادثه‌خیز وجود داشت.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم اضافه کرد: به ویژه بعد از خروجی پارکینگ زائر و ورودی صحن جوادالائمه این مناطق شناسایی و اصلاح هندسی نیز در خصوص آن‌ها انجام شد.
رمضانی در زمینه روکش آسفالت معابر شهری در این منطقه تصریح کرد: پنج میلیارد تومان بودجه نیز برای آسفالت منطقه ۷ و هسته مرکزی هزینه شده است و ۸۰۰۰ تن آسفالت در این منطقه در سال جاری مصرف شد که رضایت مردم را در پی داشت.
وی گفت: اگر مجدد آسفالت تخصیص پیدا کند، در بلوار شهید سلیمانی و بعضی فرعی‌های کوچک مصرف خواهد شد و تا پایان سال مصرف آسفالت برای لکه‌گیری‌ها ضروری خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vi21

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا