مدیریت شهری

نصب ۱۹۵ حاشیه نما در ۳ محور ترافیکی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۹۵ عدد حاشیه نما در محور بلوار امین، بلوار غدیر و خیابان شهید صدوقی در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، علیرضا خلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای عملیات نصب ۱۹۵ عدد حاشیه نما در محور بلوار امین، بلوار غدیر و خیابان شهید صدوقی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی و نیز افزایش ایمنی تردد شهروندان در محورهای موصوف و ایمن سازی مسیرهای پرتردد، ۱۹۵ عدد حاشیه نما در طول مسیرهای مذکور نصب شده است.
وی افزود: نصب علائم گوناگون فیزیکی از جمله حاشیه نما برای کم کردن حجم و سرعت عبور و مرور به ویژه در مناطق مسکونی، مدارس و محورهای پُر تردد است، تا بتوان از این راه به افزایش ایمنی خیابان‌ها، هوشیار سازی رانندگان و دیگر اهداف ترافیکی دست یافت.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نصب حاشیه نما روی پل جدیدالاحداث صدوقی یاسمن تصریح کرد: در راستای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معبر جدیدالاحداث صدوقی_یاسمن و به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور موصوف ،۴۰ عدد حاشیه نما روی بدنه این پُل نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mdk9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا