مدیریت شهری

نصب بنر به مناسبت روز قم در ۲۰۰ نقطه شهر

مدیرکل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

مدیرکل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب بیش از ۲۶۰۰ مترمربع بنر در ۲۰۰ نقطه شهر به مناسبت ایام ۲۳ ربیع الاول و سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز ملی قم خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهر نیوز ،مهدی کلانتر زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: از چندی پیش برنامه‌ریزی‌ها برای انجام پویش «روزی برای قم» و شعار «قم جهان شهر تمدنی اهل بیت علیهم السلام» به مناسبت سالروز ورود پربرکت کریمه اهل بیت، خانم فاطمه معصومه (س) و همچنین روز ملی قم که در تقویم رسمی کشور نیز ثبت خواهد شد، انجام شد و این پویش با شعار ماندگار و پرمعنایی در نظر گرفته شده در روز جمعه به خوبی در شهر برپا گشت.
وی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز ملی قم و ۲۳ ربیع‌الاول محدود به روز جمعه نشده است و طی یک دهه با عنوان دهه فرهنگی قم ادامه خواهد داشت.
مدیرکل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تاکید کرد: بیش از ۲۶۰۰ مترمربع بنر در بیش از ۲۰۰ نقطه از شهر به منظور این ایام نصب شده است، همچنین دیوار نگاره‌ای در بلوار جمهوری اسلامی و سر در بزرگ عوارضی قم تهران به مناسبت ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به قم و روز ملی قم نصب شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ids1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا