مدیریت شهری

منوریل قم از موضوعات مورد توجه دولت است

وزیر کشور:

وزیر کشور گفت: استان قم مسائل زیادی برای پیگیری دارد که از جمله آن‌ها منوریل است که مورد توجه دولت نیز است و باید مورد توجه و تعیین تکلیف قرار گیرد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، ، اسکندر مؤمنی در دیدار با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) که در سالن محراب حرم مطهر فاطمه معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: استان قم مسائل زیادی برای پیگیری دارد که از جمله آن‌ها منوریل محسوب می‌شود که مورد توجه دولت است و باید مورد توجه و تعیین تکلیف قرار گیرد.
وی افزود: طی صحبت‌های صورت گرفته با استاندار امیدواریم در اولین فرصت تعیین تکلیف منوریل صورت گیرد و در کنار آن‌ها رسیدگی به امور فرهنگی و خاص قم نیز انجام شود.
وزیر کشور با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان قم، خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف زیرساختی و فرهنگی باید به صورت همزمان در قم مورد بررسی و توجه قرار گیرد و از سوی دولت نیز این مسائل به شکل ویژه پیگیری شود.
آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) نیز در این دیدار با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام استان قم از جمله مترو و منوریل، بر لزوم اهتمام دولت برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها تاکید کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hplz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا