مدیریت شهری

مطالعات پروژه‌های شهری تدقیق و با ملاحظات اقتصادی انجام شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم :

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها باید ملاحظات اقتصادی در نظر گرفته‌شده و بر حفظ بیت‌المال تأکید شود.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، ،‌ محمود مسگری در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، بر حفظ بیت‌المال در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها تأکید و اظهار داشت: باید مطالعات پروژه‌ها و طرح‌ها به‌صورت دقیق و با ملاحظات اقتصادی انجام شود.
وی عدم موفقیت در بعضی از طرح‌ها را یادآور شد و افزود: در طرح‌های ناموفق و بدون مطالعه‌ای که اجرا می‌شود، باید مجریان پاسخگو بوده و به خاطر هدر رفتن بیت‌المال توضیح دهند.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی مواقع شاهد اجرای یک طرح و سپس جمع‌آوری طرح بدون در نظر گرفتن هزینه‌های آن هستیم.
وی خواستار پاسخگویی نسبت به هزینه اجرای برخی پروژه‌ها شد و بیان کرد: نمی‌توانیم اجازه بدهیم طرحی بدون مطالعات کارشناسی کافی اجراشده و در مدت کمی دوباره جمع‌آوری شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم نیز دراین جلسه با تأکید بر تأمین خودروهای برقی در پیاده راه‌ها گفت: امروز باید با نگاه عبرت‌آموزی به بازنگری امور و مشکلات بپردازیم و این نگاه مقام معظم رهبری به وقایع کشور را در همه امور به کار ببریم.
حجت‌الاسلام مرتضی سپس مسائل مطرح‌شده در حوزه ترافیک را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: تغییر معبر رودخانه به بلوار باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا در آینده به مسائل حقوقی برنخوریم، همچنین باید تأمین خودروهای برقی نیز جدی دنبال شود و این‌یکی از مطالبات جدی شورای شهر از شهرداری است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/w5of

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا