مدیریت شهری

مشکل آب‌های سطحی ۳۵ نقطه بحرانی

مدیر منطقه سه شهرداری قم خبرداد:

مدیر شهرداری منطقه سه شهرداری قم از رفع مشکل آب‌های سطحی از ۳۵ نقطه بحرانی این منطقه خبر داد و گفت: با پیگیری همکاران این مشکل به‌طور کامل حل شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،  مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگویی در خصوص حل مشکلات آب‌های سطحی منطقه سه قم اظهار کرد: با تلاش، همکاری و پیگیری همکاران، مشکلات ۳۵ نقطه بحرانی آب‌های سطحی منطقه حل شد.

وی با اشاره به دسته‌بندی آب‌های سطحی، افزود: در بعضی نقاط بحرانی که آب‌های سطحی وارد منازل مسکونی می‌شود، این مسئله خطرساز و از نظر ایمنی مشکل‌آفرین است، در بعضی اماکن نیز مشکل آب‌ماندگی وجود دارد که قابل‌رفع است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: خیابان شهید بافقی که یکی از مناطق آسیب‌پذیر در موضوع جمع شدن آب‌های سطحی بود، ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شد و در حال حاضر کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

روحانی وزیری درباره مشکل آب‌گرفتگی جاده کوه سفید، تصریح کرد: با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان مشکل آب‌گرفتگی این منطقه حل شد؛ در بلوار شهید چمران، کوچه ۲۵ نیز مشکل آب‌گرفتگی وجود داشت که با لوله‌گذاری و قرار دادن پمپ ثابت از بروز مشکل جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: کانال آرامستان بهشت معصومه (س) ایجاد شد و بر اساس اقدامات انجام‌شده می‌توان گفت که در این زمینه مشکلات منطقه ۳ قم به تعداد انگشتان یک دست رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در حال حاضر در منطقه ۳ قم و در پنج نقطه مشکل آب‌گرفتگی وجود دارد، البته این نقاط حادثه‌خیز و بحرانی نیست اما شهرداری در حال پیگیری و حل کامل آن‌ها است که امید می‌رود امسال مشکلی در این خصوص برای شهروندان به وجود نیاید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/0ej7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا