مدیریت شهریویژه

مشارکت حوزه علمیه و شهرداری قم سبب رشد شهر با رویکرد اسلامی می‌شود

مشاور و دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه:

مشاور و دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: مشارکت مدیران ستاد راهبری حوزه علمیه قم با مدیران شهرداری، سبب رشد شهر قم در عرصه‌های مختلف می‌شود.
به گزارش ندای قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رجایی نیا در نشست دبیران ستادهای راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهردار قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ستاد راهبری حوزه با رویکرد اسلامی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی باشد و در ارائه نظریات و راهکارهای علمی بر مبنای اسلامی در شهر تأثیرگذار باشد.
وی با اشاره به تلاش‌های مؤثر صاحب‌نظران حوزه در عرصه‌های مدیریتی و صنعت از بعد دانشگاهی افزود: وجه مدیریتی،به‌کارگیری دانش و مشارکت با بخش خصوصی سه عامل مؤثر ارتباط برای رشد شهر و نظام است.
مشاور و دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: به‌منظور همکاری حوزه با شهرداری ۳۰ ستاد راهبری متشکل از صاحب‌نظران راه‌اندازی شده و در تلاش‌اند تا از ظرفیت‌های حوزه در عرصه‌های مختلفی چون سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و اجرائیات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اسلام در همه عرصه‌ها توانمند است گفت: با همکاری مدیران شهری، مدیران استانداری و مدیران ستادهای راهبری حوزه با نگاه گفتمان انتقادی می‌توان در رشد شهر مؤثر واقع شد و ضعف و نقص‌های شهری را با نگاه تمدنی رفع کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجایی نیا در پایان خاطرنشان کرد: با عمیق شدن ارتباط شهرداری قم و حوزه علمیه و مشارکت با یکدیگر شاهد پیشرفت‌های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی و اثرات مثبت در شهرخواهیم بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/e8o4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا