مدیریت شهری

مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و ایثارگران قم برگزار شد

با حضور قهرمان پارالمپیک ؛

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش پارالمپیک، مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و ایثارگران استان قم با حضور ۴۸ جانباز و سید سعید چاووشی قهرمان پارالمپیک در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عباس نمازی برگزار شد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، ، در چارچوب گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش پارالمپیک، مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و ایثارگران استان قم با هدف ارتقاء سلامت جسمانی و روحیه این قشر، در مجتمع فرهنگی ورزشی جانباز شهید عباس نمازی برگزار شد.
این رویداد از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه داشت و در این مسابقات ۴۸ نفر از جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر به رقابت در رشته‌هایی نظیر دارت، فوتبال دستی، طناب‌کشی، تنیس روی میز و ویلچررانی پرداختند؛ یکی از برجسته‌ترین شرکت‌کنندگان در این مسابقات، سید سعید چاووشی قهرمان پارالمپیک جهان جانباز هفتاد درصد بود که حضور او به این مراسم رنگ و بویی خاص بخشید.
هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، توجه به اهمیت ورزش در بهبود سلامت جسمانی و روانی جانبازان و نیز ایجاد شور و نشاط در بین آن‌ها بود و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در برگزاری این رویداد از نکات قابل توجه این مسابقات بود که با استقبال گسترده جانبازان و ایثارگران همراه شد.
این مسابقات به عنوان نمادی از احترام به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و با تأکید بر اهمیت ترویج ورزش در بین این قشر برگزار و موجب تقویت روحیه آنان گردید.
در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، به همراه جمعی از دیگر نمایندگان و مسئولان حاضر در مراسم، با حضور بر روی جایگاه، از ۲۵ نفر از برگزیدگان این مسابقات تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xulg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا