مدیریت شهری

مسابقات استعدادیابی تکواندوی جوانان کشور برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: با مشارکت سازمان مسابقات و برنامه استعدادیابی تکواندو جوانان کشور در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری ،سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با رئیس هیئت تکواندو استان قم اظهار کرد: این جلسه با محوریت هم‌افزایی و تعامل در برگزاری مسابقات تکواندو کشور و میزبانی شهر قم برگزار شد.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر تکواندوکاران در مسابقات المپیک افزود: نکته جالب در این خصوص این است که تمامی شرکت‌کنندگان این رشته موفق به کسب مدال شدند و این ظرفیت بزرگی است که در کشور و در شهر قم وجود دارد و فرصتی را برای توجه به توسعه استعدادیابی در رشته تکواندو در استان قم فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: استفاده از زیرساخت‌های ورزش همگانی در دل بوستان‌های شهر قم و برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های تخصصی با کمیته‌های استعدادیابی و همگانی هیئت تکواندو ضروری است و با همکاری و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توان به رشد و شکوفایی استعدادهای جوان در این رشته ورزشی کمک کرد و آینده‌ای روشن برای تکواندو در استان قم رقم زد.

موسوی‌منش گفت: سیاست اصلی و عزم جدی مسئولان مدیریت شهری برای توسعه ورزش و ایجاد فضایی مناسب برای استعدادیابی جوانان استان است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/a015

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا