مدیریت شهری

مرمت و بازسازی کلیه سرویس‌های بهداشتی پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از مرمت و بازسازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ساخت 4 حمام در پایانه‌های این سازمان خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اینکه در طی بازدیدهای میدانی از سطح پایانه‌ها و فرسوده‌شدن سرویس‌های بهداشتی، بررسی‌های لازم جهت مرمت و بازسازی سرویس‌ها صورت و در مرحله اجرا قرار گرفت.

به گفته وی، حدود۴۰ چشمه سرویس بهداشتی اعم از تعویض درب، رنگ‌کاری، ساخت روشویی، تعویض شیرها، نصب برچسب، نصب آینه، تعویض کاشی و سنگ انجام و در اختیار مسافرین قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: با توجه به حضور مسافرین خارجی که گاها به‌صورت طولانی جهت سفر در پایانه حضور دارند و برای حفظ رعایت بهداشت، ۴ حمام در پایانه مرکزی بنا شد تا کلیه مسافرین از خدمات آن بهره‌مند شوند.

قراچورلوی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به خدمات شبانه‌روزی پایانه‌ها، نیروهای خدماتی سازمان به‌صورت شیفت بندی در پایانه‌ها حضور دارند و به‌صورت مستمر پایانه‌ها را نظافت می‌کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2m9t

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا