مدیریت شهریویژه

عملکرد شهرداری قم در پروژه‌های مشارکتی مثبت است

عضو شورای اسلامی شهر قم:

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شش نفر از اعضای شورای شهر، عضو هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم بوده و عملکرد شهرداری قم در پروژه‌های مشارکتی مثبت است.
به گزارش ندای قم ،حسن طلایی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از زمان حضور سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار قم، هیئت عالی سرمایه‌گذاری تشکیل شد که شش نفر از اعضای شورای اسلامی شهر عضو این هیئت هستند و موضوعات مربوط به قراردادهای مشارکتی در این هیأت مطرح و مورد تصویب قرار می‌گیرد.
وی افزود: شش نفر از اعضای شورای اسلامی شهر در هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم حضور داشتند و بر تمام قراردادهای مشارکتی که در سطح شهر در حال انجام است، نظارت کامل دارند.
این عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: طرح‌ها پس از تصویب در هیئت عالی سرمایه گذاری در کمیسیون برنامه بودجه شورا در قالب لایحه ارسالی از طرف شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس به صحن علنی شورا برای تصویب می‌رود.
طلایی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری در پروژه‌های مشارکتی تاکنون مثبت ارزیابی می‌شود، خاطر نشان کرد: اقدامات شهرداری در پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری کاملاً مثبت و درست صورت گرفته و هیچ‌گونه کم‌کاری و مسامحه‌ای وجود ندارد.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: به علت اینکه پروژه‌های مذکور فراسازمانی و در بعضی موارد خارج از اراده شهرداری هستند، دست شهرداری برای رفع موانع و پیشبرد این پروژه‌ها بسته است و به همین دلیل هم باعث به تأخیر افتادن بعضی از این پروژه‌ها می‌شود که اعضای شورای اسلامی شهر نیز به صورت کامل در جریان کم و کیف ماجرا هستند.
وی با انتقاد از افرادی که می‌گویند شهرداری بعضی پروژه‌ها را رها کرده است، تصریح کرد: شش نفر از اعضای شورای اسلامی شهر عضو هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم و به صورت کامل در جریان موانع پیش روی این پروژه‌ها هستند، با این وجود اینکه بگوییم شهرداری کم‌کاری کرده است منصفانه نیست.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/apsb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا