مدیریت شهری

ضرورت تبیین اهمیت تعیین تکلیف بازارچه حجتیه

شهردار قم مطرح کرد:

شهردار قم با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف بازارچه حجتیه گفت: مسئله ضرورت تعیین تکلیف و ساماندهی فضای فعلی بازارچه حجتیه باید برای متصرفان و شهروندان تبیین شود.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز،سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه قرارگاه پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به لزوم تسریع در اتمام فعالیت‌ها در پروژه بهسازی محور دروازه ری اظهار کرد: این پروژه مهم با تلاش‌های فراوان بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، با اقدامات جهادی در حدود یک سال و نیم گذشته امروز در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.
وی وفاق و انسجام موجود در شهرداری قم را مورد توجه قرارداد و افزود: انسجام خوبی میان ارکان مختلف شهرداری قم وجود دارد و پروژه‌های مختلفی در سطح شهر در بخش‌های گوناگون در حال اجرا است.
شهردار قم با بیان اینکه اختلافات موجود در شهر به علت تضارب آرا سبب آن نشده است که کار شهر معطل بماند، ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در هفته‌های آینده صورت می‌گیرد، افزایش دوربین‌های نظارتی در سطح شهر است.
سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تعیین تکلیف بازارچه حجتیه بر اهمیت توجه به حق متصرفان تاکید و خاطرنشان کرد: ضرورت تعیین تکلیف و ساماندهی فضای فعلی بازارچه حجتیه باید برای متصرفان و شهروندان تبیین شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6gav

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا